Maten en groottes enzo
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-07-2004 16:59 #624197
door V300 register
Maten en groottes enzo is gemaakt door V300 register
Sja hoe zal ik dit eens uitleggen...
Weet iemand wat de verschillen zijn in maten tussen een 3- en een 5-deurs? Ik weet dat de deuren verschillend zijn, maar zit bijv. de achterbank ook op een andere plaats of niet, heeft deze een andere maat of niet, hoe zit het met achterbak ruimte, dat soort dingen.
Ik zit namelijk te twijfelen of ik mijn winnertje niet maar helemaal zal strippen en een 5deurs 360 achtig iets te kopen... (niets is nog zeker btw)
Weet iemand wat de verschillen zijn in maten tussen een 3- en een 5-deurs? Ik weet dat de deuren verschillend zijn, maar zit bijv. de achterbank ook op een andere plaats of niet, heeft deze een andere maat of niet, hoe zit het met achterbak ruimte, dat soort dingen.
Ik zit namelijk te twijfelen of ik mijn winnertje niet maar helemaal zal strippen en een 5deurs 360 achtig iets te kopen... (niets is nog zeker btw)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-07-2004 17:28 #636770
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Maten en groottes enzo
Bij een 3-deurs is de zitting groter dan bij een 5-drs. Je kunt ze prima uitwisselen.
3-drs met 5-deursachterbank: Klein hoekje links en rechts is niet gevuld, ik heb daar flessenhouders van gemaakt.
5-drs met 3-deursachterbank: Extra hoekjes links en rechts. Ik denk dat het iets lastiger is met in- en uitstappen.
Wel een goede keus om naar een 360 te gaan kijken! De mijne is te koop..
(Volgens mij niet zo'n duidelijk verhaal, maar ja, het is mijn eerste vakantiedag en het bier smaakt prima..)
3-drs met 5-deursachterbank: Klein hoekje links en rechts is niet gevuld, ik heb daar flessenhouders van gemaakt.
5-drs met 3-deursachterbank: Extra hoekjes links en rechts. Ik denk dat het iets lastiger is met in- en uitstappen.
Wel een goede keus om naar een 360 te gaan kijken! De mijne is te koop..
(Volgens mij niet zo'n duidelijk verhaal, maar ja, het is mijn eerste vakantiedag en het bier smaakt prima..)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-07-2004 22:32 #636771
door V300 register
Oh? Joh, wat ga je daarvoor in de plaats kopen dan?
Ik wil het meer weten omdat ik nu nog aan het verbouwen ben maar dus tegen wat beperkingen aanloop (o.a. motorvermogen dus), en ik wil weten of ik mijn autootje als "mal" kan gebruiken met het oog op een latere migratie naar 5 deurs en sterkere motor, of dat ik beter gelijk dat ding kan strippen en een 5 deurs kopen.
Ik wil het meer weten omdat ik nu nog aan het verbouwen ben maar dus tegen wat beperkingen aanloop (o.a. motorvermogen dus), en ik wil weten of ik mijn autootje als "mal" kan gebruiken met het oog op een latere migratie naar 5 deurs en sterkere motor, of dat ik beter gelijk dat ding kan strippen en een 5 deurs kopen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-07-2004 23:27 #636772
door V300 register
Tegen een goed bod is de auto altijd te koop! Ik wil af en toe wel eens wat anders.. Ik zie het niet zitten om 'm te schorsen en op te slaan.
Hij moet zeker niet weg!
Hij moet zeker niet weg!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
11-07-2004 23:12 #636773
door V300 register
"een goed bod" is volgens mij meer dan mijn girorekening dik is, en je hebt een 3deurs... ;)
Maar goed, zijn die hoekjes het enige verschil, of zit bijv. ook nog de rugleuning anders, ofzo?
Maar goed, zijn die hoekjes het enige verschil, of zit bijv. ook nog de rugleuning anders, ofzo?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-07-2004 10:22 #636774
door V300 register
De rugleuning is exact hetzelfde! Alleen bij de sedan is die niet gemakkelijk uitwisselbaar zonder aanpassingen..
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-07-2004 13:28 #636775
door V300 register
Dus echt het ENIGE verschil tussen een 3- en een 5-deurs is het aantal deuren en de grootte van die deuren, en die twee hoekjes van de zitting van de achterbank?
Dan hoef ik me nergens druk over te maken...
Dan hoef ik me nergens druk over te maken...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-07-2004 14:03 #636776
door V300 register
En er zit een klein verschil in de vloerbedekking.
Het grootste verschil is natuurlijk: DE 3-DRS IS HET MOOIST!
@Diede, op dit moment heeft Jelle een rode! GLT 5-drs voor bijna niets te koop! Snel bellen als ik jou was..
Het grootste verschil is natuurlijk: DE 3-DRS IS HET MOOIST!
@Diede, op dit moment heeft Jelle een rode! GLT 5-drs voor bijna niets te koop! Snel bellen als ik jou was..
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-07-2004 19:46 #636777
door V300 register
Ja, ik heb het gezien, maar ik ben op het ogenblik nog niet zo ruim bij kas (vakantie, nog geen geld van werk en nog geen vakantiegeld binnen) en ik heb ook niet zo veel haast, en daarbij (jaja ik ben veeleisend!) heb ik liever eentje die van buiten super netjes is, en van binnen wat minder...
Daar concentreert mijn verbouwwoede zich namelijk tot nu toe ook op.
Daar concentreert mijn verbouwwoede zich namelijk tot nu toe ook op.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-07-2004 18:06 #636778
door V300 register
Zo, vandaag mijn voorbalk er uit geboord, morgen ff mee naar een schadeherstelbedrijf om de nieuwe er op te laten lassen. Of niet, als het niet meer lukt. Maar dan weet ik in ieder geval genoeg.
Moderators: Mark Smeets