Deurpanelen
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-03-2005 15:15 #624184
door V300 register
Deurpanelen is gemaakt door V300 register
Ik ben van plan nieuwe speakers te plaatsen in de Volvo. Ik heb een Volvo 340 GL Special, en zag dat de speakers maximaal 10cm doorsnee mogen hebben als je de speakers op de originele plaats wil monteren.
Nu wil ik weten of er ook andere deurpanelen zijn met plaats voor grotere speakers. Bestaan die?
Zijn er ook nog mensen die dit anders opgelost hebben door zelf het e.e.a. aan te passen?
Nu wil ik weten of er ook andere deurpanelen zijn met plaats voor grotere speakers. Bestaan die?
Zijn er ook nog mensen die dit anders opgelost hebben door zelf het e.e.a. aan te passen?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-03-2005 15:56 #636874
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Deurpanelen
Ergens op de forum is al ene keer een boxen probleem voorbij gekomen.
Het grootste probleem is echter niet de diameter maar de diepte
Het grootste probleem is echter niet de diameter maar de diepte
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-03-2005 18:16 #636875
door V300 register
Diameter is ook niet zo het probleem. Maar als je groter gaat dan 10 cm (standerd) dan krijg je problemen met of je ramen_slinger of de randjes in je deur paneel aangezien er maak kleine stukken zijn die echt recht zijn. En die diepte kan je gewoon oplossen met wat meer geld uit geven want de betere merken hebben speakers met plattere magneet.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-03-2005 03:00 #636876
door V300 register
Beste Peter, ga eens langs bij :
www.sas-autoshop.nl/
Zij kunnen je alle advies geven dat je wil.
En verkoop die citroen in onderdelen, blijf volvo 3-serie rijen, is veel goedkoper (en meer luxe). Onderdelen en kennis zatop verkrijgbaar, en als je kar eenmaal goed loopt krijg je dr ook niks meer aan.
En wat grotere speakers betreft : met een beetje eigen fantasie, wat MDF en een portie handigheid, werk je speakers t/m 17 cn gewoon weg in de achterdeuren of hoedenplank, en alles wat groter is moet je toch je eigen oplossing voor vinden. Op zich is de hoedenplank van een 360 3- of 5 deurs reuze geschikt voor experimenten...
www.sas-autoshop.nl/
Zij kunnen je alle advies geven dat je wil.
En verkoop die citroen in onderdelen, blijf volvo 3-serie rijen, is veel goedkoper (en meer luxe). Onderdelen en kennis zatop verkrijgbaar, en als je kar eenmaal goed loopt krijg je dr ook niks meer aan.
En wat grotere speakers betreft : met een beetje eigen fantasie, wat MDF en een portie handigheid, werk je speakers t/m 17 cn gewoon weg in de achterdeuren of hoedenplank, en alles wat groter is moet je toch je eigen oplossing voor vinden. Op zich is de hoedenplank van een 360 3- of 5 deurs reuze geschikt voor experimenten...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-03-2005 18:13 #636877
door V300 register
Die Citroen blijft. Die had ik samen met mn moeder gekocht, en mn moeder rijdt er nu in. Bovendien is die AX nog in goede staat, dus verkoop in onderdelen is zeker geen optie. Citroen heb ik ook hoog in de kop. Ben zelfs lid van AX Club NL
Maar ik ben vandaag naar ARC en Mediamarkt geweest. Komende weken ga ik nieuwe hoedenplank met mdf bouwen met daarin 2 speakers (waarschijnlijk Rockford). Ik houd jullie wel op de hoogte en zal proberen eregns komende weken foto's te maken van mn 340.
Maar ik ben vandaag naar ARC en Mediamarkt geweest. Komende weken ga ik nieuwe hoedenplank met mdf bouwen met daarin 2 speakers (waarschijnlijk Rockford). Ik houd jullie wel op de hoogte en zal proberen eregns komende weken foto's te maken van mn 340.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-03-2005 00:25 #636878
door V300 register
Graag! Maar wat is ARC?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-03-2005 05:30 #636879
door V300 register
Sorry, moet ACR zijn:
www.acr.ch/acr/index.html
Prijzen zijn niet de NLse prijzen, maar geeft wel 'n goede richtlijn
www.acr.ch/acr/index.html
Prijzen zijn niet de NLse prijzen, maar geeft wel 'n goede richtlijn
Moderators: Mark Smeets