Stoelen repareren of vervangen

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-07-2005 23:31 #636956 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Stoelen repareren of vervangen
Behoorlijk Heel Veel Werk...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-07-2005 20:35 #636957 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Stoelen repareren of vervangen
Wouter stelde de vraag of er wel Blue en Red-line interieurs zijn voor 3 deurs hatchbacks. Die bestaan dus wel. Kreeg een e-mail betreft een interieur en zij hadden net een 3 deurs Red-line interieur verkocht. Ik denk dus dat ik mijn ogen openhou voor als ik ergens nog eens een blue-line interieur tegekom voor een 3 deurs. De kans zal wel niet zo groot zijn, maar je weet nooit. Dus als iemand ooit nog eens een blue-line interieur tegenkomt voor een 3 deurs dan hou ik mij aanbevolen.

Wouter nog een vraagje heb jij de bumpers met die blauwe strip ook meegenomen. Als dat niet zo is dan lijkt het misschien wel mooi staan op mijn Ocean blue metallic auto. Op de bumpers van mijn auto zijn de chromen strippen verdwenen. In ieder geval staat dat apart.

Hans

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-07-2005 20:18 #636958 door V300 register
Het gaat mogelijk lukken een Compleet blue-line interieur in een 3 deurs 340 DL. Ik kreeg als eerste een mailtje van Erik en Marion voor een blue-line achterbank voor een 3 deurs (helaas waren de voorstoelen al weg)

Ik was vandaag op een sloop waar ik vorige week ook geweest af om een sneeuwkap van een auto te halen. De eigenaar zei dat twee V 340 auto's stonden maar heb de vorige keer de tweede niet kunnen vinden dus vroeg het nogmaals.

Daar stond dan een 5 deurs blue-line. Wel echt een vrak met kapotte ruiten en een andere auto op het dak geplet. Het interieur zat er nog in maar had wel te lijden gehad van de elementen. Met name de zitting van een voorstoel was groen uitgeslagen door de algen.

Maar ik heb een plan. Ik heb alleen de voorstoelen eruit gehaald en ik ga de bekledingsstof er voorzichtig afhalen en dan wassen in de wasmachine. Hoop dan dat de stof er dan weer mooi uitziet. Daarna ga ik de stof van de voorstoelen van mijn 3 deurs 340 eraf halen en ga proberen de blue-line stof erover heen te krijgen, zodat ik twee blue-line voorstoelen met naar voren klappende leuning heb. Aangevuld met de blui-line achterbank heb ik dan een compleet Blue-line interieur. Het zal best allemaal een priegel werk zijn om al die klipjes voorzichtig los te maken maar kan dat geduld goed opbrengen.

Verder heb ik de blauwe strippen op de beide bumpers er voorzichtig afgehaald en deze duw ik na deze schoongemaakt te hebben op mijn bumpers waarvan de sierstrip al af is.

Hans

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-07-2005 09:42 #636959 door V300 register
En, ga je de sneeuwkap zelf houden? Of koopt iemand anders hem?

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-07-2005 10:18 #636960 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Stoelen repareren of vervangen
Jah, inderdaad.... spannend... :P

• van Strik
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-07-2005 10:50 #636961 door van Strik
Beantwoord door van Strik in topic Stoelen repareren of vervangen
Voor de liefhebbers: bij sloperij Gaos in Emmeloord staat een 340 blue-line. Ook hier zijn de voorstoelen al weg (waarom neemt niemand het complete interieur mee?) maar is de achterbank aanwezig. De bumperstrippen heb ik al losgehaald en in de wagen gegooid, misschien dat ze er dan niet in stukjes afgetrokken worden. Op dezelfde sloop ook een red-line achterbank, ook hier de voorstoelen al weg.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-07-2005 11:28 #636962 door V300 register
HO HO ! Langzaam aan AUB !

Ik ga morgen naar de sloperij GAOS in Emmeloord om die bank op te halen voor Hans van der Meijs. Heb daar een afspraak mee gemaakt omdat ik morgen even Oostburg-Lemmer op en neer moet rijden en dan gelijk voor Hans via de sloop rij om deze bank te kopen. Heb met Hans afgesproken dat we elkaar treffen bij de Moerdijk om daar de bank af te geven aan hem.

Mag ik op deze manier er een claim op leggen om te 'voorkomen' (lees dit aub wel positief !) dat een ander van de club er mee vandoor gaat ?

Groeten, Erik.

• van Strik
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-07-2005 15:51 #636963 door van Strik
Beantwoord door van Strik in topic Stoelen repareren of vervangen
OK, da's mooi. Komt in ieder geval een van die interieurs nog van pas. Maar ook in Lelystad had ik al het oog op een redline-interieur, en daar heeft ook iemand indertijd de voorstoelen gekaapt, de bank achtergelaten, en die is in de shredder gegaan :-(.
Neem je gelijk die stripjes even mee? Eentje hing er zaterdag al half uit, maar beide waren toen nog heel en compleet, dus zo over te zetten.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-07-2005 16:33 #636964 door V300 register
dat trucje van die blauwe strips heb ik ook uitgehaald :-)

en liggen dus bij mij in de schuur.

PS ik ben tot 1 aug. op vakantie (voor nu, groetjes uit zuid-Frankrijk)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-07-2005 16:37 #636965 door V300 register
Ik ben sinds kort toevallig eigenaar van twee red-line stoelen.

Liefhebbers ?

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC