Gordels achterin
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
14-01-2005 15:14 #624149
door V300 register
Gordels achterin is gemaakt door V300 register
Van de sloopt heb ik een gordelset meegenomen om achterin mijn 360 GLE te bouwen. Ik heb echter een prpbleem. Je verbindt de gordel bovenaan, en bij de 340 waar ik deze uithaalde zat daar een voorbereiding voor. Bij een andere 340 zonder gordels zag ik dat er een dopje zat die je eruit kan tikken, waar vervolgens schroefdraad onder zit waar je de gordel kunt vastmaken.
Bij mijn GLE echter, heb ik geen hardplastic bekleding achterin maar is het afgewerkt met zacht plastic "doek" (zie foto). Mijn vraag is dan ook: zit hier ook een monteerpunt achter vertopt? Ik wil namelijk niet het risico nemen dat ik het kapot maak en er vervolgens geen gordel overheen kan monteren....
Wie het weet mag het zeggen
Bij mijn GLE echter, heb ik geen hardplastic bekleding achterin maar is het afgewerkt met zacht plastic "doek" (zie foto). Mijn vraag is dan ook: zit hier ook een monteerpunt achter vertopt? Ik wil namelijk niet het risico nemen dat ik het kapot maak en er vervolgens geen gordel overheen kan monteren....
Wie het weet mag het zeggen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
14-01-2005 16:39 #637269
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Gordels achterin
Voorzichtig de bekleding er af peuteren (is een paneeltje) en dan kijken...
Eerst ff goed kijken hoe je dat paneeltje er af kan trekken, zit misschien wel met een paar schroefjes vast en anders met klikverbindingen, en dan heel voorzichtig loshalen.
Eerst ff goed kijken hoe je dat paneeltje er af kan trekken, zit misschien wel met een paar schroefjes vast en anders met klikverbindingen, en dan heel voorzichtig loshalen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
14-01-2005 17:44 #637270
door V300 register
Ik begrijp het nog niet helemaal Diede..
Bedoel je dat het witte een paneeltje is?
Bedoel je dat het witte een paneeltje is?
- Thomas de Wit (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-01-2005 17:49 #637271
door Thomas de Wit (GAST)
Beantwoord door Thomas de Wit (GAST) in topic Gordels achterin
Kun je niet door het doek heen voelen waar het schroefgat zit? Dat wat jij aanwijst met dat pijltje is volgens mij te ver naar achter..
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
14-01-2005 22:17 #637272
door V300 register
Ja, of iets anders wat relatief gemakkelijk los te nemen is... het is tenslotte ook ooit vastgezet, en je kan mij niet vertellen dat ze zoiets op een of andere definitieve manier vastklussen. Daarvoor heb ik al teveel van volvo gezien, interieur is relatief gemakkelijk los te peuteren.
(Bericht gewijzigd door setsunakaede op 14 januari 2005)
(Bericht gewijzigd door setsunakaede op 14 januari 2005)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
19-01-2005 18:56 #637273
door V300 register
Ik zal nog eens goed voelen. Misschien is het handig om het paneeltje zelf eraf te halen of even iets open te halen zodat ik er tussen kan kijken.....
Bedankt Jack en Fred
Bedankt Jack en Fred
Moderators: Mark Smeets