Sloopauto bij Venyard in Roosendaal!
- Mark Smeets
- Moderator
-
Dus je kunt de inbox wel gebruiken, maar waarschijnlijk moet je even opruimen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Vraag mijn nummer maar even via Steven of Erik van Oostveen of aan hengel, die hebben dat wel.
Ik ben nog steeds bezig om de mailtjes te archiveren en de inbox leeg te maken.
Excuus voor het ongemak!
Dank!
- V300 register
- Verbannen
-
''ja dan kan je volgende keer je oude dynamo inleveren'' ja maar die ga ik reviseren... ''je oude carb dan'' die ga ik ook reviseren....

- V300 register
- Verbannen
-
VolvoDordt;253781 schreef : Ik vind overigens het ''statiegeld'' die deze sloperij heft echt zwaar achterlijk. Ik heb meer dan 40 euro weggegooid......
''ja dan kan je volgende keer je oude dynamo inleveren'' ja maar die ga ik reviseren... ''je oude carb dan'' die ga ik ook reviseren....
Bij plaatwerk waren ze veel redelijker, ik heb 6 euro statiegeld betaald op het achterportier. Als je wilt heb ik trouwens wel een slechte carb en dynamo voor je. Dan kan je die voor statiegeld inleveren.
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
VolvoDordt;253781 schreef : Ik vind overigens het ''statiegeld'' die deze sloperij heft echt zwaar achterlijk. Ik heb meer dan 40 euro weggegooid......
Paar lege kratjes bier inleveren? Kan 'ie zelf statiegeld halen... :crazy1:
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Alex;253648 schreef : Daar ben ik dus ik weet niet hoe lang weer meebezig, dus het devies is om even te bellen/appen.
Vraag mijn nummer maar even via Steven of Erik van Oostveen of aan hengel, die hebben dat wel.
Ik ben nog steeds bezig om de mailtjes te archiveren en de inbox leeg te maken.
Excuus voor het ongemak!
Dank!
De DAF 66 is inmiddels gereserveerd. :f
- V300 register
- Verbannen
-

- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
VolvoDordt;253800 schreef : ik ben het helemaal vergeten Alex, maar goed, ik heb toch al meer dan genoeg auto's.....
No worries!
Jij bent inderdaad aardig hard op weg naar een privé-museum.
Op mijn hoogtepunt had ik ook meer dan 20 auto's.
Op een gegeven moment moet je stoppen met tellen.
Let wel; kost bakken met geld met dit type verzamelen, je verdient er geen ruk aan. Ik had beter Karmann Ghia's of Kevers kunnen gaan verzamelen.
Maarja, wie wil er nu in zo'n uitgemolken, zielloos concept als een kever rijden?
- V300 register
- Verbannen
-
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
VolvoDordt;253816 schreef : Ja, het kost kapitalen. en veel wijzer ga ik er nooit van worden, maar dat is het uitgangspunt van deze hobby ook zeker niet.
Nee, zeker ook nooit geweest, ik ben erin gerold via de DAF Club, door wijlen Wouter Nieuwlaat. Als je eenmaal besmet wordt met dat Nederlandse Volvo-verhaal, dan ben je verloren.
Het is ook een hartstikke leuke wagen. Net nog een paar rondjes met de 360 gereden, ook leuke reacties onderweg. 'je ziet ze niet meer zo vaak'.
Dat maakt het leuk.
De DAF 66 is inmiddels verkocht. Ben bang dat hij de ring ingaat.
Maar er werd zo een goed bod gedaan, dat ik het niet kon afslaan.
Tenslotte moet ik de rekeningen ook betalen.