340 GLE Millionaire op Marktplaats!
- V300 register
- Verbannen
-
Schoonmaken en afdekken, Bart heeft hier al eens een handleiding gemaakt dacht ik.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
jilger;251489 schreef : Door de pekel rijden wil ik zo veel mogelijk vermijden. Vanaf 1 oktober kan ik op de fiets naar mijn werk, maar als het regent wil ik toch met de auto gaan (en heft mijn vrouw de Scenic nodig).
Zou het helpen als je zo'n oude auto nu nog tectyleert? en wat kost zo iets?
Als je het echt goed wilt doen, eerst zorgen dat de auto helemaal tip top is. Geen roest of andere narigheid. Let wel, dat betekent ook geen roest op voortrein, stuurhuis en dat soort zaken.
Dan een dinitrol behandeling. Kost zo'n €800,-
Maar dan is hij wel rete goed behandeld.
Na de eerste 5 jaar, altijd om de 2 jaar laten bijwerken.
Zo roest je auto nooit meer.
Maar mocht je bijvoorbeeld daarna je veerpoten willen reviseren of wat dan ook, je krijgt het moeilijk los. Het is erg dik spul, zit ook over alle draadeinden, bouten etc... echt een kriem om er dan nog aan te sleutelen.
Spreek uit ervaring.
- V300 register
- Verbannen
-
Degene die een tijd geleden verschillende malen achter elkaar te koop is geweest via garagebedrijven (Catsberg Ruiter, Marius van Gessel) was de enige op gas (G2): TG-39-RG, maar heeft nu dus een nieuwe eigenaar.
Er zijn dus nog steeds vijf Nederlandse Millionaires op kenteken (net even gekeken bij opendata.rdw.nl), dus het rijtje is nog steeds geldig:
TP77JY --> dit is de jongste (en nu dus te koop, wel jammer van de hoofdsteunen achter: als iemand 'm koopt, de originele bekleding van de mijne ligt bij Erik)
TL50YJ --> deze is bijzonder, want nog steeds van de eerste eigenaar! 21/7/1988 op kenteken en tevens datum laatste tenaamstelling!
TJ54RY --> deze is van GC
TG39RG --> deze is via Marius van Gessel verkocht.
TG35BT --> dit is de oudste (en de mijne)
Misschien kan iemand de verkoper in elk geval laten weten dat we deze auto graag binnen de club willen hebben?
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Je hebt al een 340 sedan 1.4
Daar komt dan een 340 sedan 1.7 bij.
Om het rijtje compleet te maken, heb je dan nog een 360 sedan 2.0 nodig.
Nou, die laatste heb ik al voor je klaar staan.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ook zitten er geen gordels achterin. Voor mij zou het nu teveel werk zijn om er een echte vervanger voor mijn 206 van te maken.
Ik hoop echter wel daf deze auto goed terecht komt. Als iemand interesse heeft, kan in de foto's wel doorsturen
- V300 register
- Verbannen
-
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-