360 p*rno
- Justin Kiers
- Nieuw lid
-
www.autoscout24.nl/aanbod/volvo-360-glt-...0d-8fed-32311f0ee509
Ik ben heel benieuwd naar die 160 pk ????
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Uitgaande van de advertentie op onze clubsite:
www.volvo300club.nl/advertenties.php?adid=6962
- V300 register
- Verbannen
-
Staat ook op onze advertentiesite ( klik! ) en wordt aangeboden door Gerard van Svenska Bildelar. Hij kost een paar knaken, maar dan koop je wel een auto van iemand die er écht verstand van heeft. Ik denk niet dat je een mooiere te koop zult vinden.
Eigenlijk vind ik hem ook niet echt duur. Als je kijkt wat andere auto's met zo'n kilometerstand doen, oud of modern, dan valt 6000 euro eigenlijk best wel mee.
http://www.volvo300club.nl/foto.php?id=6962&fotonr=1&tabel=advertenties
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
Helaas in een heel wat minder goeie staat, maar zo kan hij wel worden :yesyes:
En die is origineel Nederlands

Had niet verwacht dat Gerard deze nu al weer zou verkopen, hij heeft hem immers nog niet zo heel lang.
- V300 register
- Verbannen
-
Steven340;248202 schreef : En dan te bedenken dat Erik precies zo'n zelfde heeft staan.
Helaas in een heel wat minder goeie staat, maar zo kan hij wel worden :yesyes:
Dat is de keuze die je maakt natuurlijk. Je koopt een auto die al in hele mooie staat is waar niks meer aan hoeft te gebeuren, dan ben je in één keer best veel geld kwijt. Je kunt ook de keuze maken om een opknapper te kopen, dan ben je vaak nog meer geld kwijt maar verspreid over meerdere jaren zodat je het minder hard voelt.
Er zijn mensen die kopen een pronkstuk, en gaan met goed weer eens rijden. Maar dat is, als je het mij vraagt, nou ja, eigenlijk gewoon een beetje saai. Ik zou liever een opknapper kopen en die zelf weer mooi maken, jij waarschijnlijk ook Steven, maar dat is natuurlijk wel iets wat je ook moet kunnen.
- V300 register
- Verbannen
-
General Custom;248197 schreef : Het is wel een hele mooie!
Staat ook op onze advertentiesite ( klik! ) en wordt aangeboden door Gerard van Svenska Bildelar. Hij kost een paar knaken, maar dan koop je wel een auto van iemand die er écht verstand van heeft. Ik denk niet dat je een mooiere te koop zult vinden.
Eigenlijk vind ik hem ook niet echt duur. Als je kijkt wat andere auto's met zo'n kilometerstand doen, oud of modern, dan valt 6000 euro eigenlijk best wel mee.
http://www.volvo300club.nl/foto.php?id=6962&fotonr=1&tabel=advertenties
Vergeleken met een auto restaureren valt het allemaal best mee inderdaad! Als je bij de velgen wilt beginnen moet je ff verder kijken in de rubriek onderdelen :yummie:
(even mijn setje open GLT's pluggen... nog altijd geen kopers gevonden)
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Dit gaat vaak wat sneller.
(Ofja, je krijgt in iedergeval vaak reacties of je ze niet voor 100 euro van de hand wil doen...)
Gek eigenlijk, hè? Voor die worstevelgen betalen ze zo 500 euro en als het om origineel lichtmetaal gaat, mag het niets meer kosten...

- 18380-dummy
- Nieuw lid
-
Alex;248375 schreef : Gek eigenlijk, hè? Voor die worstevelgen betalen ze zo 500 euro en als het om origineel lichtmetaal gaat, mag het niets meer kosten...
Wat bedoel je precies met worstenvelgen?
- 18380-dummy
- Nieuw lid
-
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Zebo010;248382 schreef : Wat bedoel je precies met worstenvelgen?
Typ maar eens in de zoekmachine: worstevelgen of minilites gb