(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)

Blauwe 360 sedan

• Justin Kiers
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-10-2017 17:23 #634589 door Justin Kiers

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-10-2017 09:03 #972433 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Blauwe 360 sedan
Hij staat ook op onze eigen site:
www.volvo300club.nl/advertenties.php?adid=6909

Intussen heb ik het verzoek gekregen de prijs aan te passen naar €650 en toe te voegen dat er een nieuwe dynamo en radiator in zit. Lijkt me best een mooie koop!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
09-10-2017 20:14 #972469 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Blauwe 360 sedan
Bekende auto. Dit is de TY-52-VK. Na aanschaf al veel aan gedaan. Goed om te lezen dat
iemand hem goed verzorgd heeft. Met de te lassen stukken worden waarschijnlijk de
overgangen op de dwarsbalk boven de bak bedoeld. Kwestie van einddemper en vulpijp
verwijderen en nieuwe plaatjes lassen. Die andere dingen zijn peanuts. Als je een goede
dagelijkse auto zoekt, hoef je het voor de prijs ook niet te laten. Ik had er toen ook
elektrische ramen en centrale vergrendeling in gezet. En EGR en Pulsair had ik er meteen
af gegooid.

• Alex (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-10-2017 09:48 #972499 door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic Blauwe 360 sedan

François;247145 schreef : Bekende auto. Dit is de TY-52-VK. Na aanschaf al veel aan gedaan. Goed om te lezen dat
iemand hem goed verzorgd heeft. Met de te lassen stukken worden waarschijnlijk de
overgangen op de dwarsbalk boven de bak bedoeld. Kwestie van einddemper en vulpijp
verwijderen en nieuwe plaatjes lassen. Die andere dingen zijn peanuts. Als je een goede
dagelijkse auto zoekt, hoef je het voor de prijs ook niet te laten. Ik had er toen ook
elektrische ramen en centrale vergrendeling in gezet.

En EGR en Pulsair had ik er meteen
af gegooid.

Mag je dit er gewoon afhalen? No strings attached? Kan het zijn, dat de problemen die ik ervaar met mijn 360, door EGR en Pulsair worden veroorzaakt? (loopt slecht en spuit benzine in het hele inlaatspruitstuk)

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC