(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)
dollartekens
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-10-2017 01:54 #634587
door V300 register
dollartekens is gemaakt door V300 register
www.autotrader.nl/klassieker/volvo-340/1...ekopdracht=volvo-340
Kilometerstand bepaalt of vraagprijs belachelijk of mega-belachelijk is maar persoonlijk zou ik dan liever de variant 234800 km willen hebben;). Die heeft zijn waarde immers bewezen.
Kilometerstand bepaalt of vraagprijs belachelijk of mega-belachelijk is maar persoonlijk zou ik dan liever de variant 234800 km willen hebben;). Die heeft zijn waarde immers bewezen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
03-10-2017 08:28 #972415
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic dollartekens
Dat ding heeft nieuw ook ca 10 mille gekost,...of Zijn onze auto's soms vrijgesteld van afschrijving?
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-10-2017 17:00 #972416
door Steven340
Beantwoord door Steven340 in topic dollartekens
Error, auto niet gevonden....
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-10-2017 17:13 #972417
door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic dollartekens
zeker met de schaamrood op de kaken verwijderd......
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-10-2017 22:30 #972420
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic dollartekens
Nee, hoor staat hier al tijden:
www.erclassics.com/classic-cars-for-sale...dl-coupe-1988-v8670/
Maar hij is ook zelfs van de classiccars.com site afgehaald...
Kwestie van tijd, binnen de kortste keren komt 'ie als "uniek exemplaar" weer ergens voorbij gezeild... :humor:
Maar niet getreurd: als je per se teveel geld wilt uitgeven voor een oude Volvo kun je ook nog altijd hier terecht: www.servavolvo.nl/autos/13544095/volvo-4...t--airco--youngtimer :crazy2:
En als je een bod doet op mijn Millionaire (de oudste nog op kenteken) van boven de €15K kan dat ook... :lol:
Maar hij is ook zelfs van de classiccars.com site afgehaald...
Kwestie van tijd, binnen de kortste keren komt 'ie als "uniek exemplaar" weer ergens voorbij gezeild... :humor:
Maar niet getreurd: als je per se teveel geld wilt uitgeven voor een oude Volvo kun je ook nog altijd hier terecht: www.servavolvo.nl/autos/13544095/volvo-4...t--airco--youngtimer :crazy2:
En als je een bod doet op mijn Millionaire (de oudste nog op kenteken) van boven de €15K kan dat ook... :lol:
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-10-2017 09:03 #972422
door Robbert Jan Veraa
Beantwoord door Robbert Jan Veraa in topic dollartekens
Het hangt er een beetje van af wat je zoekt.
Lassen en spuiten zijn niet echt goedkoop te noemen en een auto die echt een survivor is en daarenboven mint is is nu eenmaal iets meer waard dan een gerestaureerde wagen.
Hoeveel dat dat iets is laat ik over aan de toekomstige eigenaar.
Ik heb juist aan mijn 360 alle roest degelijk verwijderd, aan werk was dit al meer dan 100 uur. Als je dan gaat kijken naar origineel plaatwerk, alle technische onderdelen en een volledige spuitbeurt ga je waarschijnlijk duurder uitkomen dan wat voor deze gevraagd wordt......
Lassen en spuiten zijn niet echt goedkoop te noemen en een auto die echt een survivor is en daarenboven mint is is nu eenmaal iets meer waard dan een gerestaureerde wagen.
Hoeveel dat dat iets is laat ik over aan de toekomstige eigenaar.
Ik heb juist aan mijn 360 alle roest degelijk verwijderd, aan werk was dit al meer dan 100 uur. Als je dan gaat kijken naar origineel plaatwerk, alle technische onderdelen en een volledige spuitbeurt ga je waarschijnlijk duurder uitkomen dan wat voor deze gevraagd wordt......
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-10-2017 18:12 #972425
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic dollartekens
Ik denk dat als er toevallig "GLT" op de kofferklep zou staan, dat de berichten hier heel anders zouden zijn ook al zou hij nóg duurder zijn. Dan was het eerder "wow een originele met zo weinig kilometers zie je nergens, mooi dat ze eindelijk meer waard worden."
Uiteindelijk maakt het niet uit wat een auto kost. Je koopt hem als je bereid bent de prijs te betalen. Voor €1.000 zal er eerder iemand komen dan voor €10.000, maar je hebt als verkoper slechts 1 persoon nodig die zo'n auto in die staat zoekt en bereid is het geld er voor op tafel te leggen.
Uiteindelijk maakt het niet uit wat een auto kost. Je koopt hem als je bereid bent de prijs te betalen. Voor €1.000 zal er eerder iemand komen dan voor €10.000, maar je hebt als verkoper slechts 1 persoon nodig die zo'n auto in die staat zoekt en bereid is het geld er voor op tafel te leggen.
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-10-2017 10:00 #972500
door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic dollartekens
Voor 10k had ik wel graag een beter filmpje verwacht, dit ziet er echt knullig uit...
Maar inderdaad, ga maar eens zo'n auto helemaal laten restaureren...
Ik doe zelf het plaatwerk niet meer en laat nu auto's via een 'plaatwerker'/monteur lassen in de avond-uren (oké, het is niet zo mooi als ik het zelf vroeger deed, maarja... het is economisch verantwoord) en dan is het nog duur, hoor.
Met volledig restaureren ga je ver boven de 10k als je het moet laten doen.
Punt is, bij een VW Bus of een Opel GT gebeurt dit nog wel eens, bij een 340 moet ik de eerste die dit laat doen nog zien.
Maar inderdaad, ga maar eens zo'n auto helemaal laten restaureren...
Ik doe zelf het plaatwerk niet meer en laat nu auto's via een 'plaatwerker'/monteur lassen in de avond-uren (oké, het is niet zo mooi als ik het zelf vroeger deed, maarja... het is economisch verantwoord) en dan is het nog duur, hoor.
Met volledig restaureren ga je ver boven de 10k als je het moet laten doen.
Punt is, bij een VW Bus of een Opel GT gebeurt dit nog wel eens, bij een 340 moet ik de eerste die dit laat doen nog zien.
Moderators: Mark Smeets