(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)
Daar is ie weer!
- Justin Kiers
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-06-2017 10:25 #634516
door Justin Kiers
Daar is ie weer! is gemaakt door Justin Kiers
www.mariusvangessel.nl/autos/
Toch leuk, zo'n dakkie en bumpers in kleur meegespoten!
( even scrollen op de site)
Toch leuk, zo'n dakkie en bumpers in kleur meegespoten!
( even scrollen op de site)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
18-06-2017 16:46 #971433
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Daar is ie weer!
Deze enige 340 GLE Millionaire op LPG (G2) is inmiddels al twee keer van eigenaar verwisseld, maar nog steeds te koop.
Staat alweer ruim twee jaar stil (bijna een jaar bij Catsburg Ruiter in Voorthuizen en nu bij Marius van Gessel in Epe). Dat dakje is helaas een Webasto aftermarket-ding, met de laatste keer dat ik het gezien heb een jaar geleden behoorlijke bloemkoolplekken langs de randen... Hopelijk staat 'ie wel binnen, maar in beide gevallen wordt 'ie er niet beter op. De APK is inmiddels verlopen. Hebben we trouwens nog ergens zo'n V3C clubfoldertje? Dan rij ik er eens langs en vraag ik of we deze in de auto mogen leggen.
Die vraagprijs van €1650,- gaat het denk ik zeker niet worden: indertijd was de initiële vraagprijs €2000,- en dat zakte razendsnel via €1450,- naar €1000,- en nog werd de wagen niet verkocht. Die laatste prijs zal ook wel niet betaald zijn bij de oversteek van de ene naar de andere garage.
Ik ben benieuwd waar deze terecht gaat komen... :wtf2:
Er is nog slechts één Millionaire met een geldige APK (de TP-77-JY, maar ik ben 'm nog niet tegengekomen), die van GC en van mij staan geschorst in de stalling.
Staat alweer ruim twee jaar stil (bijna een jaar bij Catsburg Ruiter in Voorthuizen en nu bij Marius van Gessel in Epe). Dat dakje is helaas een Webasto aftermarket-ding, met de laatste keer dat ik het gezien heb een jaar geleden behoorlijke bloemkoolplekken langs de randen... Hopelijk staat 'ie wel binnen, maar in beide gevallen wordt 'ie er niet beter op. De APK is inmiddels verlopen. Hebben we trouwens nog ergens zo'n V3C clubfoldertje? Dan rij ik er eens langs en vraag ik of we deze in de auto mogen leggen.
Die vraagprijs van €1650,- gaat het denk ik zeker niet worden: indertijd was de initiële vraagprijs €2000,- en dat zakte razendsnel via €1450,- naar €1000,- en nog werd de wagen niet verkocht. Die laatste prijs zal ook wel niet betaald zijn bij de oversteek van de ene naar de andere garage.
Er is nog slechts één Millionaire met een geldige APK (de TP-77-JY, maar ik ben 'm nog niet tegengekomen), die van GC en van mij staan geschorst in de stalling.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-06-2017 19:25 #971475
door V300 register
Ik heb de garage waar hij nu staat aangeboden een Fiat Panda in te ruilen én een motor, of een Fiat Panda en €500 er bij. Dan kom je toch op een waarde van zo'n €1.250 en dat was blijkbaar te weinig... Toen was ik er zelf een beetje klaar mee.
Beantwoord door V300 register in topic Daar is ie weer!
leonsteyns;246028 schreef : Die vraagprijs van €1650,- gaat het denk ik zeker niet worden: indertijd was de initiële vraagprijs €2000,- en dat zakte razendsnel via €1450,- naar €1000,- en nog werd de wagen niet verkocht. Die laatste prijs zal ook wel niet betaald zijn bij de oversteek van de ene naar de andere garage.
Ik heb de garage waar hij nu staat aangeboden een Fiat Panda in te ruilen én een motor, of een Fiat Panda en €500 er bij. Dan kom je toch op een waarde van zo'n €1.250 en dat was blijkbaar te weinig... Toen was ik er zelf een beetje klaar mee.
Moderators: Mark Smeets