Volvo 360 GLT 3 deurs met 34.600 km
- Albert Jan Algera (GAST)
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
- 18380-dummy
- Nieuw lid
-
Projectje crowd/clubfunding van maken??
- V300 register
- Verbannen
-
Clubfunding is absoluut niet nodig vind ik, zo'n wagen met zo'n prijs komt toch wel bij een liefhebber terecht.
- 18380-dummy
- Nieuw lid
-
General Custom;245830 schreef : Ik lees geen Duits, maar als deze gerestaureerd is (of zelfs enkel gelast en gespoten is) denk ik niet dat er winst gemaakt gaat worden.
Clubfunding is absoluut niet nodig vind ik, zo'n wagen met zo'n prijs komt toch wel bij een liefhebber terecht.
Verkoper schrijft dat hij de auto een jaar geleden in zeer verzorgde staat heeft gekocht, € 4.000 heeft uitgegeven aan allerlei techniek maar dat de carrosserie helemaal roestvrij is. Verder meldt hij nog dat hij GLT-velgen heeft gekocht met nieuwe Conti's (en dat de originele 14 inch stalen GLT-velgen met winterbanden er ook nog bijzitten). Hij heeft het over gebruikssporen die bij de leeftijd horen, maar niets over lassen, spuiten of restaureren....
Als ik het zo uitschrijf, wordt die auto steeds aantrekkelijker. Ook omdat de verkoper schrijft dat prijsonderhandelingen alleen ter plaatse gevoerd kunnen worden. Dus er zit ruimte in die vraagprijs.
Iemand enig idee wat een reële prijs is voor een GLT in deze originele topstaat??
- 18380-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Zebo010;246111 schreef : Kennelijk was een vraagprijs van € 6.500 niet irreëel: de wagen is verdwenen van E-bay.
Dat hoeft toch niet te betekenen dat hij verkocht is?
Je kan immers altijd van alles vragen maar krijgen is niet hetzelfde.