(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)

Prachtige 345 DL

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-06-2017 18:06 #967852 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Prachtige 345 DL
Ik denk meer niet dan wel... Zou me niet verbazen als daar een meerprijs voor gerekend werd :)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Alex (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-06-2017 19:56 #968008 door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic Prachtige 345 DL

Steven340;245755 schreef : En terecht, de 300 serie mag wel wat meer waard worden. Zeker exemplaren als deze, toch zal je dan zien dat er bijna niemand op af komt. De 300 serie blijft toch niet zo'n hele populaire auto, integendeel tot de andere series van volvo 200 / 700, oude mercedesen, volkswagen of BMW's.

Jij bent de enige met die mening.
Toen ik een advertentie plaatste met de taxatie-waarde van 7500 euro, toen werd ik zelfs over de mail verrot gescholden door enkele trieste figuren op marktplaats.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-06-2017 21:34 #968010 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Prachtige 345 DL

Alex;245935 schreef : Jij bent de enige met die mening.

Nee hoor, ik deel die mening.

Ik denk dat dat schelden en vervelend doen meer aan marktplaats ligt dan aan je vraagprijs. Ik heb zelf laatst bijvoorbeeld gezeik gehad met een bedrijf notabene omdat ik 200 euro voor 2 opgezette kraaien en ze niet voor 75 euro weg deed.
Ook een keer iemand voor een motor, mijn vraagprijs was 600 euro en bedreigingen als ik hem niet weg deed voor 175 euro want dat had iemand geboden en dan was ik wettelijk verplicht de motor voor dat bedrag weg te doen. Yeah right.

Ik wil maar zeggen, de wereld zit voor droeftoeters, Nederland wordt steeds kouder, harder en asocialer. Dat zie je helaas op veel plaatsen terug, ook op marktplaats.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-06-2017 09:08 #968014 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Prachtige 345 DL

Alex;245935 schreef : Jij bent de enige met die mening.
Toen ik een advertentie plaatste met de taxatie-waarde van 7500 euro, toen werd ik zelfs over de mail verrot gescholden door enkele trieste figuren op marktplaats.

General Custom;245937 schreef : Nee hoor, ik deel die mening.

Ik denk dat dat schelden en vervelend doen meer aan marktplaats ligt dan aan je vraagprijs. Ik heb zelf laatst bijvoorbeeld gezeik gehad met een bedrijf notabene omdat ik 200 euro voor 2 opgezette kraaien en ze niet voor 75 euro weg deed.
Ook een keer iemand voor een motor, mijn vraagprijs was 600 euro en bedreigingen als ik hem niet weg deed voor 175 euro want dat had iemand geboden en dan was ik wettelijk verplicht de motor voor dat bedrag weg te doen. Yeah right.

Ik wil maar zeggen, de wereld zit voor droeftoeters, Nederland wordt steeds kouder, harder en asocialer. Dat zie je helaas op veel plaatsen terug, ook op marktplaats.

Dit kun je marktplaats laten weten, zodat zij eventueel actie kunnen ondernemen.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC