(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)

340 blueline

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-03-2017 12:07 #634424 door V300 register
340 blueline is gemaakt door V300 register

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Erick Janssen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-03-2017 16:47 #966630 door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic 340 blueline
Het heeft wel de bekleding maar is geen Blue Line de aanduiding achter op de klep is niet aanwezig.

• Steven340
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-03-2017 17:27 #966632 door Steven340
Beantwoord door Steven340 in topic 340 blueline
Lijkt wel iets blauws onder de type aanduiding te staan.

Het zou kunnen, maar dan is de striping er vanaf gehaald en zijn de bumpers (of alleen de biezen) al eens vervangen.

Maar ja, aangezien dat mist vind ik het ook geen Blue Line meer :yeah:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-03-2017 17:56 #966635 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 340 blueline
Wat ik een grote aanwijzing vind dat het geen echte blueline is is de handgeschakelde versnellingsbak, Blueline was volgens mij altijd een automaat. Een variomatic vervangen door een handbak is redelijk wat werk t.o.v. het overzetten van een interieur.
Aan de andere kant heeft hij ook veel Blueline eigenschappen, de kleur klopt, bouwjaar is logisch, de deurpanelen van het interieur kloppen (wordt vaak vergeten bij het overzetten van een interieur), handslingers voor de ramen, én de Blueline-sticker onder de typeaanduiding. Ten minste, ik ga er vanuit dat er Blueline staat. Vooral die laatste is vrij lastig over te zetten op een andere auto. Een reproductie maken is te doen, maar duur en lastig.

• André Minet
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-03-2017 19:17 #966637 door André Minet
Beantwoord door André Minet in topic 340 blueline
Dit is wel een echte blueline met handbak ipv cvt en een elektrisch dakje.
De bekleding is origineel en de achterklep ook
Bumpers zijn waarschijnlijk ooit vervangen
De stoelen zijn wel redelijk uitgezakt gezien de kilometerstand maar dat kan
Ook aan het gewicht van de vorige eigenaren gelegen hebben of het gebruik van de
Auto voor veel korte ritten

Jammer van de schade aan de dorpel en achterklep

Zoiets mag maximaal 800 euro kosten indien niet meer niet zichtbare (roest) schade

Kun je nog veel plezier van hebben

• Erick Janssen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-03-2017 20:02 #966639 door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic 340 blueline

General Custom;244478 schreef : Wat ik een grote aanwijzing vind dat het geen echte blueline is is de handgeschakelde versnellingsbak, Blueline was volgens mij altijd een automaat. Een variomatic vervangen door een handbak is redelijk wat werk t.o.v. het overzetten van een interieur.....

Ze zijn ook met handbak gebouwd ik heb er twee staan bij mij thuis een is een automaat en de ander een handbak.

2 Fast 4 U;244473 schreef : Het heeft wel de bekleding maar is geen Blue Line de aanduiding achter op de klep is niet aanwezig.

General Custom;244478 schreef : ....én de Blueline-sticker onder de typeaanduiding. Ten minste, ik ga er vanuit dat er Blueline staat. Vooral die laatste is vrij lastig over te zetten op een andere auto. Een reproductie maken is te doen, maar duur en lastig.

Het is wel een Blue Line, ik heb waarschijnlijk niet alle foto's gezien of er zijn wat foto's bij gezet. Er is een foto van de achterklep waar duidelijk te zien is dat het een Blue Line is.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC