Volvo 360 2.0 GLT met 309.459 km APK tot 12-8-17 in Etten-Leur
- V300 register
- Verbannen
-
Met behulp van de filters kun je selecteren en daarna een export naar je eigen computer halen. Met een spreadsheet kun je er dan allerlei selecties op loslaten.
Zo ben ik ook aan de aantallen van de GLTs en de diesels gekomen... :+
Helaas maakt het RDW er af en toe een beetje een zooitje van (er werken mensen blijkbaar) en ook de keuze voor handelsbenamingen maakt het soms onmogelijk om goede selecties te maken. Als er een specifiek en uniek identificatiegetal is (zoals de 1596cc inhoud voor de diesel) of er een aparte handelsbenaming is voor een speciaal model (zoals de 340 GLE K6 voor de Millionaire), kun je wel een mooie precieze selectie maken.
Voor zover ik weet is er niet zo'n identificatiegetal voor de Varios... Misschien op gewicht van de auto: heeft een Vario een andere massa dan een auto met een handgeschakelde bak?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
leonsteyns;242319 schreef : In tegenstelling tot bijvoorbeeld de diesels: daarvan zijn er nog maar 55 in totaal (geselecteerd op de cylinderinhoud 1596/1585, waarschijnlijk een fout bij de import), waarvan er nog twee een geldige APK hebben...
Dus Steven heeft nu de enige nog originele Nederlandse 340 diesel met een geldig kenteken en APK! :y:
Wauw, en ook nog eens eentje van de oude facelift en een sedan :wtf:
Vet cool

Een ding weet ik nu zeker, deze gaat nooit meer bij me weg :yeah:
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
leonsteyns;242319 schreef : Dat valt volgens mij nog best mee...
Er stonden op 1 augustus nog 87 stuks op kenteken, waarvan 26 met een nog geldige APK. Het totaal aan 360s was op die datum 351, waarvan 110 met een geldige APK. Ruim 23% van het wagenpark dat nog de weg op mag is een GLT (en bijna een kwart van het totaal). De kans dat daar nog een paar mooie exemplaren tussen zitten lijkt me niet onwaarschijnlijk...
In tegenstelling tot bijvoorbeeld de diesels: daarvan zijn er nog maar 55 in totaal (geselecteerd op de cylinderinhoud 1596/1585, waarschijnlijk een fout bij de import), waarvan er nog twee een geldige APK hebben...
Dus Steven heeft nu de enige nog originele Nederlandse 340 diesel met een geldig kenteken en APK! :y:
powerflux;242326 schreef : 26 zijn er anders enorm weinig. Ik dacht overigens dat het er 12 waren..
Lucluc;242331 schreef : Ja, bijvoorbeeld 3-deur is 944 kg bij automaat en 925 kg bij handgeschakeld. De laatste types dan, MKIII na 1985.
Het blijft weinig en teruglopen. Er zullen maar weinig exemplaren zijn waar nooit aan gelast is. Hoeveel GLS's sedan zijn er nog over?