Super mooie 340 GL Special
- V300 register
- Verbannen
-
Deze 340 viel mij op door zijn verbazingwekkend nette voorkomen. Ik heb geen deuk of roest kunnen vinden op de foto's. Daarnaast is het een GL Special, zo'n uitvoering die waarschijnlijk iedereen h??l leuk gaat vinden als ze echt bijna uitgestorven zijn.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Leuk ding inderdaad, ziet er strak uit. Nette prijs ook.
Chronisch nadeel van de GL Special vind ik dat ze nagenoeg ?ltijd grijs zijn... Leuke opties, maar ze zijn zo saaaai. Ik houd mijn ogen ook open voor een leuke en strakke variomatic maar dan bij voorkeur in een iets inspirerender kleur (en bij voorkeur MK2). Metallic blauw, of rood, bijvoorbeeld. Dat verandert de uitstraling van de auto compleet. Opties vind ik niet zo interessant, die kun je nagenoeg allemaal ook wel achteraf monteren.
- V300 register
- Verbannen
-
Tj??rd;239337 schreef : "Volledig gedocumenteerd met complete onderhoud historie."
Opties vind ik niet zo interessant, die kun je nagenoeg allemaal ook wel achteraf monteren.
Het lijkt op een auto die ik ken. Als die het inderdaad is dan is de auto de afgelopen 5 jaar door Erik onderhouden!
Opties zijn inderdaad relatief. Mijn auto had dezelfde opties maar daar is inmiddels alleen de elektrische rechterbuitenspiegel van over....
- V300 register
- Verbannen
-
Tj??rd;239337 schreef :
Chronisch nadeel van de GL Special vind ik dat ze nagenoeg ?ltijd grijs zijn...
Ik heb lekker een rode

Zonder flauwe kul, ze zijn inderdaad heel vaak metallic grijs. Dat komt omdat dit een gratis optie was uit het ''special'' pakket. In blauw metallic zie je ze ook nog wel eens voorbij komen, maar daar houdt het dan ook wel zo'n beetje mee op. Die van mij is overigens de enige die ik zonder metallic-lak ben tegengekomen.
Dat wil niet meteen zeggen dat dat zo'n voordeel is, want op rood zie je zowat elk butsje of krasje, het wordt dof,... Problemen die grijs-metallic minder of niet heeft.
- André Minet
- Nieuw lid
-
3 deurs begint wel schaarser te worden
- V300 register
- Verbannen
-
eipmiw;239340 schreef : Het lijkt op een auto die ik ken. Als die het inderdaad is dan is de auto de afgelopen 5 jaar door Erik onderhouden!
Dat dacht ik ook al! Van een dame op leeftijd uit Oss.