(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)

Zeldzaam rood sedan-interieur drijgt de kliko in te gaan

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-01-2015 12:17 #955372 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Zeldzaam rood sedan-interieur drijgt de kliko in te gaan

Alex;234367 schreef : Daarnaast; die site, heeft die ook nieuwe spullen, ik dacht alleen spullen van gesloopte auto's?

Ik heb a.s. weekend en afspraak met de beste man.

Geen idee eigenlijk...
Volgens mij voornamelijk slooponderdelen die hij schoonmaakt en met siliconenspray o.i.d. inspuit om ze vervolgens als in nieuwstaat zijnde aan te bieden. Natuurlijk zou daar best een keer een partijtje nieuwe onderdelen bij kunnen zitten die hij een keer heeft opgekocht.

Verder wil ik er niet te diep op in gaan, omdat ik zelf slechte ervaringen met de persoon er achter heb. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat het bedrijf per definitie niet deugt.
(als iemand ge?nteresseerd is in mijn ervaringen, prima maar per PB)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Alex (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-01-2015 17:28 #955382 door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic Zeldzaam rood sedan-interieur drijgt de kliko in te gaan
Ik denk dat je hem nog een kans moet gunnen, dat was natuurlijk net in de tijd dat hij zijn bedrijfje ging opstarten.
Wel vindt ik dat de prijzen aan de hoge kant zijn.
Daarmee, de auto's stijgen eindelijk ook eens in waarde.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-01-2015 23:50 #955394 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Zeldzaam rood sedan-interieur drijgt de kliko in te gaan
Alex, begrijp me goed, dat zou ik graag doen als zijn bedrijfsvoering zou aansluiten op mijn wensen. Born Built Beauty's, Dafhobby, Huva, de plaatselijke sloperij, Rockauto, en zelf thuis na proberen te maken (in die volgorde) doen dat echter een stuk beter.

• Alex (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-01-2015 18:36 #955438 door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic Zeldzaam rood sedan-interieur drijgt de kliko in te gaan
Vandaag van mijn 'nieuwe' auto gelijk ff de kofferruimte getest.
Groot zat, maar het interieur pastte er n?t in!
Ik kon nog net zitten. ;)
Afijn, het is gered, ik heb er wel flink wat kilometers en brandstof in moeten steken, en nog wat ruilwaar.
Mocht iemand interesse hebben in het interieur, voor dezelfde voorwaarden mag het weer van eigenaar verwisselen!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-01-2015 20:03 #955440 door V300 register
Oh, vertel, wat is het geworden? Een 850 Estate?

• Alex (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-01-2015 20:47 #955441 door Alex (GAST)
Was het maar waar.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-01-2015 07:40 #955443 door V300 register
Goed bezig Alex!

Doet me denken aan de keer dat ik bijna 4m? motorkap in een Peugeot Partner heb gepropt, en daarmee van regio Den Haag naar regio Eindhoven ben gereden. Dat ging; achterbank er uit, bijrijdersstoel helemaal naar voor, en die kap diagonaal er in. Daar zat ik dan te sturen onder mijn extra afdakje :humor:
Maar het ging wel :D

• Alex (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-01-2015 17:32 #955453 door Alex (GAST)
Wel risico op onthoofding bij een aanrijding. :+

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-01-2015 20:33 #955458 door V300 register
Het interieur komt bij mij vandaan, goed dat het gered is Alex! Ik hoop dat iemand er blij van kan worden want het zou zonde zijn als het niet weer gebruikt wordt. Bij mij was het helaas overbodig geworden.

Ik excuseer mij meteen ervoor dat ik de advertentie niet hier heb geplaatst, in alle vluchtigheid en drukheid eigenlijk niet aan gedacht!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-01-2015 21:43 #955459 door V300 register

Alex;234459 schreef : Wel risico op onthoofding bij een aanrijding. :+

Daar heb ik een hard hoofd in :D
In een heel extreem geval zou dat misschien wel kunnen ja, maar de kans dat de motorkap over de bestuurder heen met de hoek in de voorruit boort acht ik dan iets groter.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC