(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)
340 met 'onlogische' kilometerstand
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
14-11-2014 11:30 #633498
door V300 register
340 met 'onlogische' kilometerstand is gemaakt door V300 register
Ik zit zo nu en dan eens te kijken voor een leuke 340 Vario voor erbij, en kwam toevallig deze tegen:
link.marktplaats.nl/m868493493
Eerst helemaal geen kilometerstand vermeld, nu wel maar volgens NAP onlogisch. Hoeft natuurlijk niet fout of frauduleus te zijn, maar echt een aanmoediging is het ook niet. Mocht iemand anders ook vragen hebben dan kan ie zich de ?2,99 voor de NAP-uitslag besparen :yeah:
(of kent iemand de auto/eigenaar en maak ik me onterecht zorgen?)
link.marktplaats.nl/m868493493
Eerst helemaal geen kilometerstand vermeld, nu wel maar volgens NAP onlogisch. Hoeft natuurlijk niet fout of frauduleus te zijn, maar echt een aanmoediging is het ook niet. Mocht iemand anders ook vragen hebben dan kan ie zich de ?2,99 voor de NAP-uitslag besparen :yeah:
(of kent iemand de auto/eigenaar en maak ik me onterecht zorgen?)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
14-11-2014 11:43 #951890
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 340 met 'onlogische' kilometerstand
Ik heb er zelf een andere tellerbak in gezet, met 0 kilometers. Zal straks ook onlogisch bij de NAP staan. Wat maakt het uit? Als ie qua roest redelijk is, dan ben je al een heel eind.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-11-2014 11:55 #951891
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic 340 met 'onlogische' kilometerstand
kilometerstand zegt niet zoveel, al helemaal bij zo'n oude auto. Staat van onderhoud en het al dan niet aanwezig zijn van een geschiedenis is veel belangrijker.
Overigens ben ik ook wel benieuwd naar een NAP-rapport van mijn 360. Die zal ook wel 'onlogisch' aangeven, tussen 2003 en 2013 is de auto nooit apk-gekeurd. Ik vind het allemaal niet zo interessant.
Overigens ben ik ook wel benieuwd naar een NAP-rapport van mijn 360. Die zal ook wel 'onlogisch' aangeven, tussen 2003 en 2013 is de auto nooit apk-gekeurd. Ik vind het allemaal niet zo interessant.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
14-11-2014 11:57 #951892
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 340 met 'onlogische' kilometerstand
Mee eens dat tellerstand niet heel veel zegt en onderhoud des te meer; een hoge stand schrikt me ook niet af. Het verzwijgen van die stand in een advertentie vind ik echter niet echt geruststellend. Zeg dan gewoon dat de teller vervangen is, of vermeld de oorspronkelijke, geschatte stand.
Maar misschien maak ik me onterecht zorgen idd
Is meer een voorgevoel dan op verstand gebaseerd.
Verder richt ik me inderdaad vooral op (een gebrek aan) roest en op net plaatwerk, de rest is allemaal relatief eenvoudig te vervangen of repareren. Opties vind ik niet interessant, mag best een kale maar strakke Winner zijn
Maar misschien maak ik me onterecht zorgen idd

Verder richt ik me inderdaad vooral op (een gebrek aan) roest en op net plaatwerk, de rest is allemaal relatief eenvoudig te vervangen of repareren. Opties vind ik niet interessant, mag best een kale maar strakke Winner zijn

Moderators: Mark Smeets