Wie steekt hier een stokje voor? 343 1977 autocross
- V300 register
- Verbannen
-
Ik organiseer het, misschien met de help van volvofiel. Of anders, misschien zou de verkoper de stoelen met een vriend verlaten.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Colin Haselaar
-
- Nieuw lid
-
345DL;231639 schreef : Goede nieuws: ik kan de stoelen wel kopen, maar hij heeft een bestuurders stoel nodig.
Ik organiseer het, misschien met de help van volvofiel. Of anders, misschien zou de verkoper de stoelen met een vriend verlaten.
Misschien heb ik nog een stoel staan van een '92 340, zal ik morgen nakijken.
Maar ik woon niet in de buurt. Misschien een volvofiel in de buurt die een stoel over heeft?
Goed nieuws, dat jij ze heb gekocht :y:
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik heb nog een stoel, mag je ophalen in Denekamp, Enschede of Almelo.
- V300 register
- Verbannen
-
Aangezien de achterbank onder zo'n foute nep-dierenvachtje zat, was de bekleding daarvan wellicht in hele goede niet gescheurde noch verbleekte staat. Ik heb m niet gezien, die bank...
De bestuurdersstoel was erg netjes, wel ietsje vaal maar niet versleten. Ongelofelijk bij deze km's (178000)
Aangezien mijn voorstoelen net zo zijn, was ik deze stoel niet nodig; kon ik zaterdagmiddag ook niet meenemen.
Zelf wel veel (zo niet alle) bruine interieurdelen meegenomen, o.a. een onbeschadigde radiobak (dit is de 4e die ik heb en eindelijk als nieuw!)
Sympathiek jongen overigens; wel vond hij het storend dat veel van de belangstellenden niet opdagen kwamen. Kan me voorstellen dat demontage daarna meer op ruw slopen uitlopen gaat en de zeldzame spullen 'gewoon' verdwijnen.
- Colin Haselaar
-
- Nieuw lid
-
trenning;231672 schreef : Alleen de bestuurdersstoel stond er nog in, de achterbank was er al uit (d??r had ik nog wel belang bij) evenals de bijrijdersstoel.
Aangezien de achterbank onder zo'n foute nep-dierenvachtje zat, was de bekleding daarvan wellicht in hele goede niet gescheurde noch verbleekte staat. Ik heb m niet gezien, die bank...
De bestuurdersstoel was erg netjes, wel ietsje vaal maar niet versleten. Ongelofelijk bij deze km's (178000)
Aangezien mijn voorstoelen net zo zijn, was ik deze stoel niet nodig; kon ik zaterdagmiddag ook niet meenemen.
Zelf wel veel (zo niet alle) bruine interieurdelen meegenomen, o.a. een onbeschadigde radiobak (dit is de 4e die ik heb en eindelijk als nieuw!)
Sympathiek jongen overigens; wel vond hij het storend dat veel van de belangstellenden niet opdagen kwamen. Kan me voorstellen dat demontage daarna meer op ruw slopen uitlopen gaat en de zeldzame spullen 'gewoon' verdwijnen.
Oke dus jij heb alle knopjes en dashboarddelen haha

Heb je ook de deurgrepen? En zat er een originele tankdop op?
gr Colin
- V300 register
- Verbannen
-
Dashboard heb ik voor hem gedemonteerd, er komt nl. een kooi in. Heb nog een kompleet dashboard op voorraad (en niet genoeg ruimte om 'm mee te nemen..)
Verkoper zei: wie het eerst komt....
Groeten, Freerk