(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)
Volvo 340 mk2 sedan voor onderdelen
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-05-2014 19:42 #633299
door Steven340
Volvo 340 mk2 sedan voor onderdelen is gemaakt door Steven340
Nog een best mooie uitvoering, helaas voor onderdelen of iemand die deze wilt opknappen?
Wel eentje met het mooiste interieur vind ik.
www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/vol...3e3a&previousPage=lr
Wel eentje met het mooiste interieur vind ik.
www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/vol...3e3a&previousPage=lr
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-05-2014 19:52 #947908
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Volvo 340 mk2 sedan voor onderdelen
ja, ik zit al achter het plaatwerk aan 
ik heb alleen niet veel tijd en moet de portieren, scherm en kofferklep er zelf afhalen. Als er iemand is die me hierbij kan helpen, graag! Waarschijnlijk op Hemelvaartsdag. Ik kom vanuit de Achterhoek dus kan je evt. onderweg oppikken (als het een beetje op de route ligt).

ik heb alleen niet veel tijd en moet de portieren, scherm en kofferklep er zelf afhalen. Als er iemand is die me hierbij kan helpen, graag! Waarschijnlijk op Hemelvaartsdag. Ik kom vanuit de Achterhoek dus kan je evt. onderweg oppikken (als het een beetje op de route ligt).
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-05-2014 15:50 #947917
door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic Volvo 340 mk2 sedan voor onderdelen
Is de motorkap niet meer goed?
Misschien is dat interieur ook wel wat voor je?
Zonde, dat hij hem niet ff afbouwd, zoveel werk lijkt dat me nou ook niet.
Afijn, worden die andere weer wat meer gewaardeerd.
Misschien is dat interieur ook wel wat voor je?
Zonde, dat hij hem niet ff afbouwd, zoveel werk lijkt dat me nou ook niet.
Afijn, worden die andere weer wat meer gewaardeerd.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-05-2014 20:32 #947929
door 16673-dummy
die schijnt rechtsvoor een tik te hebben gehad, jammer genoeg
nouja, ik ben al heel blij als de achterklep en portier links achter goed zijn! Van mijn achterklep bladdert de blanke lak af en een of andere onverlaat heeft er drie gaten in geboord. Twee daarvan zitten momenteel in Stealth-modus omdat er een Bluemotion embleempje overheen zit, maar dan nog.
En het portier linksachter... elke keer als die dichtgeslagen wordt, valt er weer wat af
Wat betreft dat interieur Alex, ik wil niet arrogant zijn, maar ik ga echt geen interieur vinden dat in betere staat verkeert dan het huidige!
Als de scharnierpennen een beetje meezitten, haal ik de vier portieren eraf, evenals voorscherm links en dus de achterklep. Het is bijna te mooi om waar te zijn, dus ik bereid me vast voor op een tegenvaller (roest in de felsnaden). Maar het zou echt fantastisch zijn als het plaatwerk daadwerkelijk in erg goede staat verkeert, dat scheelt mij zo duizend euro aan spuitkosten. Laat staan dat je ?berhaupt nog mooi plaatwerk in deze kleur in goede staat vindt... buitenkansje dus!
nouja, ik ben al heel blij als de achterklep en portier links achter goed zijn! Van mijn achterklep bladdert de blanke lak af en een of andere onverlaat heeft er drie gaten in geboord. Twee daarvan zitten momenteel in Stealth-modus omdat er een Bluemotion embleempje overheen zit, maar dan nog.
En het portier linksachter... elke keer als die dichtgeslagen wordt, valt er weer wat af

Wat betreft dat interieur Alex, ik wil niet arrogant zijn, maar ik ga echt geen interieur vinden dat in betere staat verkeert dan het huidige!
Als de scharnierpennen een beetje meezitten, haal ik de vier portieren eraf, evenals voorscherm links en dus de achterklep. Het is bijna te mooi om waar te zijn, dus ik bereid me vast voor op een tegenvaller (roest in de felsnaden). Maar het zou echt fantastisch zijn als het plaatwerk daadwerkelijk in erg goede staat verkeert, dat scheelt mij zo duizend euro aan spuitkosten. Laat staan dat je ?berhaupt nog mooi plaatwerk in deze kleur in goede staat vindt... buitenkansje dus!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-05-2014 22:17 #947939
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 340 mk2 sedan voor onderdelen
Spijt mij dat ik niet mee kan, was leuk geweest. Maar ik ben de komende dagen met mijn campertje op stap.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-05-2014 23:29 #947942
door V300 register
Lijkt me idd een mazzeltje!
Neem voor de zekerheid dat interieur ook mee. Die kom je ook zelden tegen en je weet niet of je het ooit nodig hebt.
Neem voor de zekerheid dat interieur ook mee. Die kom je ook zelden tegen en je weet niet of je het ooit nodig hebt.
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-05-2014 15:19 #947952
door Alex (GAST)
Joost, je weet wel dat je de pennen alleen bij de voor portieren eraf moet halen?
De Achter portieren kun je er zo uit schroeven.
De Achter portieren kun je er zo uit schroeven.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-05-2014 16:08 #947954
door 16673-dummy
Jep, ben ik van op de hoogte. Vooportieren bewaar ik dan ook tot het laatst. Heb een aanhanger geregeld dus 'past niet' bestaat niet

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
27-05-2014 21:16 #947964
door V300 register
Ik heb een keer achterportieren bij iemand opgehaald die ze alvast uit de sloper had geslepen voor me. Heel erg aardig

- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-05-2014 21:41 #947965
door Alex (GAST)
Laten liggen dus?
Moderators: Mark Smeets