Leuke 360 voor leuke prijs...
- V300 register
- Verbannen
-
Lage belasting! Niet van mij hoor, wel voor een 2.0- fan:)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Raynor Tolsma
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Raynor Tolsma
- Nieuw lid
-
General Custom;228603 schreef : Iets zegt me dat als je hier voor moet sparen, je beter kunt kijken voor een leuke 1.7 of 1.4. In aanschaf, belasting, en verbruik zijn die toch wel een flink stukje aantrekkelijker dan een 2-liter (zie ook het topic met aanschaftips).
Niet geheel mee eens, hoewel ik sowieso liever een 1.7 heb

Denk aan: gezin, vaste lasten, andere uitgave. Natuurlijk, alles is mogelijk. Maar of dat in een klap verstandig is, is een ander verhaal

- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;228628 schreef : Geheel niet mee eens. Ik rijd met mijn 360 gemiddeld 1:13, en daar zit geen meter snelweg tussen. Sterker nog; wel een hoop bochtige landweggetjes.
Ik rijd 1/16 met de 1,7, en zonder snelweg zou het nog wel zuiniger kunnen denk ik. De truc zit hem er in om tussen de 1500 en 2500 toeren op te trekken met weinig gas, en op kruissnelheid de 1500 toeren zo dicht mogelijk te benaderen.
Ook veel op de motor remmen (liefst in zijn 5), en voorkomen dat je stil komt te staan en op de koppeling aanrijden dragen daar aan bij.
Maar je hebt wel gelijk Joost, het overgrote deel ligt aan de chauffeur!
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
General Custom;228644 schreef : Ik rijd 1/16 met de 1,7, en zonder snelweg zou het nog wel zuiniger kunnen denk ik. De truc zit hem er in om tussen de 1500 en 2500 toeren op te trekken met weinig gas, en op kruissnelheid de 1500 toeren zo dicht mogelijk te benaderen.
Ook veel op de motor remmen (liefst in zijn 5), en voorkomen dat je stil komt te staan en op de koppeling aanrijden dragen daar aan bij.
Maar je hebt wel gelijk Joost, het overgrote deel ligt aan de chauffeur!
Dat doe ik alleen op de Nationale "Rijden-Als-Een-Bejaarde-Dag"...

- Raynor Tolsma
- Nieuw lid
-
Alex;228651 schreef : Dat doe ik alleen op de Nationale "Rijden-Als-Een-Bejaarde-Dag"...
Haha jij bent zo'n type dat mij in een bocht zou inhalen en denken 'daar heb je weer zo'n oude ... Volvo!'? :humor: