Nieuwe productie koppelstukken 360
- V300 register
- Verbannen
-
Right everyone, I have a limited stock of these uprated 360 prop drive couplings! I know a few of you have broken these and a must for any uprated power or engine swap, if you break it I will replace it for free!!! ?185 to your door
07717442372
Maar ja, alleen die prijs van 223 euro... Als ik het geld had zou ik er zo nog eentje op voorraad nemen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Ik heb er al een besteld, buitenkansje dit!
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Het bedrag is fors, maar het onderdeel essentieel.
Goed intitiatief. Misschien de laatste kans om zoiets "nieuw" te kopen.
- V300 register
- Verbannen
-
Bij de originele koppelstukken wordt de klemkracht rondom verdeeld....bij dit koppelstuk feitelijk maar aan 1 kant en uitbalanceren lijkt me heel lastig.Ik heb geen werktuigbouwkunde of zoiets dergelijks gestudeerd maar dat zijn zo maar bedenkingen die ik dr bij heb...Als ik het fout zie dan hoor ik het graag.....................................
- V300 register
- Verbannen
-
Bart Manders;227716 schreef : Ik heb nog 2 originele liggen(nee niet te koop).Zolang de boutjes goed zijn ....nix aan de hand.Wel een goed initiatief.....maar ik heb dr een beetje mn bedenkingen bij.
Bij de originele koppelstukken wordt de klemkracht rondom verdeeld....bij dit koppelstuk feitelijk maar aan 1 kant en uitbalanceren lijkt me heel lastig.Ik heb geen werktuigbouwkunde of zoiets dergelijks gestudeerd maar dat zijn zo maar bedenkingen die ik dr bij heb...Als ik het fout zie dan hoor ik het graag.....................................
Klemkracht gaat het probleem niet zijn bij deze koppelstukken, daar ben ik absoluut niet bang voor. Als ik ze zelf zou maken deed ik het ook zo.
Balanceren is ook mogelijk, maar dan moet het wel gebeuren. Daar ben ik meer bezorgd over.
Anders vrees ik dat je binnen de kortste keren je torque tube kunt afschrijven. Volgens mij zijn trillingen op die lange as funest.
- V300 register
- Verbannen
-
Bovendien; het koppelstuk zit redelijk dichtbij het ingaande lager van de bak, plus de diameter van het hele ding is zodanig klein dat je echt hoge toeren moet draaien om veel effect te krijgen van het beetje onbalans dat er eventueel nog in zou kunnen zitten.
het ziet er wel v??l steviger uit trouwens :+