Volvo 360 GLT voor onderdelen
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
Ik heb hem op het koppelstukje gewezen, hij wist niet dat dat zo zat, dus dat unieke ding blijft bewaard. Verder is eigenlijk alles wat interessant is van die auto al verkocht. Was een prima vent.
- V300 register
- Verbannen
-
Maandag wordt deze GLT definitief door midden geslepen voor het oud ijzer. Vandaag ben ik gaan kijken, en inderdaad, het meest interessante spul is al weg. Enkel de kofferklep met spoiler en GLT-badge is nog over. Vandaag is het complete interieur er uit gesloopt en afgevoerd...
...naar mijn schuur dus

Ik kon het dash gebruiken voor de Millionaire, de binnenbekleding van de kofferbak, en de kachelbak met interieurcirculatie + bediening. Meteen maar besloten de complete binnenkant mee te nemen
Voor de liefhebber ligt er hier dus nog een net en compleet GLT-sedan interieur (alleen een beetje vies). Veel vraag ik niet, als ik uit de kosten ben is het goed.
Wil niemand het hebben, dan zit mijn moeder binnenkort te computeren op verwarmd velours i.p.v. DL-stof :yesyes:
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
Wat past er toch briliant veel in zo'n hatch, niet?
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
powerflux;224509 schreef : Goed gedaan! Jannick
je achterbank is hier te vinden
Wat past er toch briliant veel in zo'n hatch, niet?
Jannick heeft al een Facebookberichtje
In zo'n hatch past echt mega veel! Nadeel is dat ik niet meer fatsoenlijk kan zitten met de achterbank plat, maar dat zijn details he :humor:
Voorlopig is het inderdaad gered, maar ik heb helaas wel het probleem wat men plaatsgebrek noemtSteven340;224510 schreef : Toppie :y: mooi dat het interieur bewaard is gebleven.
Dat wil zeggen, ik heb het interieur nu onder het afdak staan. Dat gaat op zich prima want het kan niet nat of
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
General Custom;224511 schreef : Jannick heeft al een Facebookberichtje
In zo'n hatch past echt mega veel! Nadeel is dat ik niet meer fatsoenlijk kan zitten met de achterbank plat, maar dat zijn details he :humor:
Je kunt de zitting van de achterbank rechtop eruit tillen en los in de bak leggen of op de bijrijdersstoel ofzo. Geen gereedschap voor nodig. Dan heb je die 5 a 10 cm weer terug
- V300 register
- Verbannen
-
Helaas lag daar vandaag al mijn rommel al... Zomergrill, fles demiwater, gevarendriehoek (alsof die nodig is bij een 340 :nono:), verbanddoos, veiligheidshesje, gereedschap, kussen van de achterbank, fleecedeken, een vossenstaart, en een knikhonde :+
- V300 register
- Verbannen
-
Als het interieur niet verkocht word, kan ik zomaar eens besluiten om zo'n 1.7 sedan te kopen i.p.v. de GL Special, en de eerste 340 GLT te bouwen

- Steven340
-
- Nieuw lid
-
General Custom;224516 schreef : Of...?
Als het interieur niet verkocht word, kan ik zomaar eens besluiten om zo'n 1.7 sedan te kopen i.p.v. de GL Special, en de eerste 340 GLT te bouwen
Ja en dan meteen een 1.7 injectie van een 440 d'r in

Dan is het een echte 340 GLT