(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)
360GLS voor zeer weinig
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-11-2013 18:49 #939999
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 360GLS voor zeer weinig
Nouja, ik bedoelde dat je je in elk geval niet kunt miskopen. Als het een opknapper is heel mooi, maar als dat niet haalbaar is is de auto de prijs in onderdelen ook nog makkelijk waard

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
24-11-2013 19:17 #940001
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic 360GLS voor zeer weinig
Gezien de tekst en foto's is het voor mij een onderdelendonor. Maar ik heb hem niet nodig

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-11-2013 20:15 #940003
door V300 register
Het was destijds nog een goed op te knappen wagen. De voorbalk was al wel gereconstrueerd, waarschijnlijk is dat al die jaren voldoende geweest voor de apk want het ziet er nog praktisch hetzelfde uit. Wel zijn de voorschermen vervangen, die waren beide erg slecht.
Zie ook mijn topic van destijds. Let wel, ik heb hem vier jaar geleden al verkocht. forum.volvo300club.nl/showthread.php?t=3595
Zie ook mijn topic van destijds. Let wel, ik heb hem vier jaar geleden al verkocht. forum.volvo300club.nl/showthread.php?t=3595
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-11-2013 18:58 #940027
door Steven340
Beantwoord door Steven340 in topic 360GLS voor zeer weinig
Met wat puntjes op de i kunt je er toch een hele nette auto van maken.
Lijkt me niet zo heel veel werk. Verder kan het interieur ook wat aandacht kijrgen: rechter raamslinger ontbreekt. Knopje kachel schuifje ontbreekt, verder vind ik die radio echt niet kunnen :no_comment:
En even wat poetsen, bumpers mooi zwart maken, beetje laswerk en je hebt weer een hele mooie auto.
Lijkt me niet zo heel veel werk. Verder kan het interieur ook wat aandacht kijrgen: rechter raamslinger ontbreekt. Knopje kachel schuifje ontbreekt, verder vind ik die radio echt niet kunnen :no_comment:
En even wat poetsen, bumpers mooi zwart maken, beetje laswerk en je hebt weer een hele mooie auto.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-11-2013 21:17 #940034
door V300 register
Ten opzichte van wat er in zat is dit honderd miljoen miljard keer beter hoor
Steven340;223491 schreef : ...verder vind ik die radio echt niet kunnen :no_comment:
Ten opzichte van wat er in zat is dit honderd miljoen miljard keer beter hoor

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-11-2013 23:32 #940050
door V300 register
Die claxon zit op een rare plek!
Ik heb deze auto ooit in Rosmalen opgehaald. Zou toen naar de sloop gaan. Dat is al best ff geleden! Toen nog heel erg de moeite waard. Ik hoop dat ie de tlc krijgt die hij verdient.
Ik heb deze auto ooit in Rosmalen opgehaald. Zou toen naar de sloop gaan. Dat is al best ff geleden! Toen nog heel erg de moeite waard. Ik hoop dat ie de tlc krijgt die hij verdient.
Moderators: Mark Smeets