345 VAN
- Colin Haselaar
-
- Nieuw lid
-
www.marktplaats.nl/a/auto-s/bestelauto-s...c624&previousPage=lr
gr Colin
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Alex;212728 schreef : Mwoah, optimistisch... Mag wel een keertje een richtlijn gesteld worden voor een zeldzame wagen.
Alleen jammer dat niemand de auto koopt met die richtlijn...
Voor de meeste mensen blijft zo'n 345 VAN onpraktisch i.v.m. ontbreken van achterbank en de dichte achterruiten. Daarnaast is een ''L'' ook een toch wel erg kale uitvoering, wat deze wagen niet echt aantrekkelijk maakt voor een koper. Voor de liefhebber is dit natuurlijk wel een heel leuk wagentje, maar ook wij liefhebbers vinden hem aan de prijs...
Ik denk dat ?2000 een betere vraagprijs was geweest.
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
General Custom;212738 schreef : Alleen jammer dat niemand de auto koopt met die richtlijn...
Voor de meeste mensen blijft zo'n 345 VAN onpraktisch i.v.m. ontbreken van achterbank en de dichte achterruiten. Daarnaast is een ''L'' ook een toch wel erg kale uitvoering, wat deze wagen niet echt aantrekkelijk maakt voor een koper. Voor de liefhebber is dit natuurlijk wel een heel leuk wagentje, maar ook wij liefhebbers vinden hem aan de prijs...
Het gaat hier niet om het praktische, dat moge duidelijk zijn, de huidige eigenaar weet dat ook wel.
Wees maar niet bang dat de wagen verschrott zal worden als hij na een jaar nog niet verkocht is.
De rest van de tijd zal het wel gewoon in de showroom staan of in de opslag, totdat er een liefhebber voor komt die hetzelfde zal gaan doen en ondertussen een paar zomerse toerritjes rijdt tijdens oldtimerdagen.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
General Custom;212738 schreef : Alleen jammer dat niemand de auto koopt met die richtlijn...
Er zijn verschillende soorten mensen met verschillende behoeftes en budgetten en interesses. Ook voor deze auto zijn er mensen te vinden die er veel pluspunten in zien. Anders was ie ook nooit verkocht. Over de vraagprijs. Ach er zijn mensen die 5 tot 10 jaar oude auto's komen voor duizenden euro's en dan flink gaan afschrijven. Deze auto is als (bijna) nieuw, belastingvrij en zou wat mij betreft ook zo het DAF-museum in mogen. In dat perspectief vind ik dit een veel beter alternatief. Het is goed dat er niet een weggeefprijs voor vragen. Dan is er meer kans op kopers die een paar honderd euro per jaar aan onderhoud nog te veel vinden.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
Wie is de nieuwe eigenaar? :V300:
- V300 register
- Verbannen
-