(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)

343 die dreigt naar de sloop gebracht te worden

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-12-2012 21:58 #919403 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 343 die dreigt naar de sloop gebracht te worden

powerflux;209570 schreef : Heb je een geschikte trek-auto? Want een trailer huren is vaak zoiets als ? 65,- voor een hele dag. (boedelbak bijvoorbeeld)
En van die prijs kun je ook vast nog wat afpraten. Die verkoper heeft er duidelijk geen zin in, en wil er dus vanaf. Dat compenseert weer.

Edit: In plaats wat er vanaf te praten kun je ook kijken of je de trailer waar hij nu al op staat mag 'lenen' in dat bedrag.

Een trek-auto heb ik zelf niet, maar die is op zich wel te regelen.
Er nog wat af praten had ik ook al aan zitten denken, maar ik denk dat het misschien nog praktischer is om te proberen dat ik er voor een X-bedrag daar af mag slopen wat ik wil...

volvofiel;209571 schreef : 250 euro voor die 343?
voor dat geld kun je ook heel wat onderdelen kopen... wat heb je nodig?

het plaatwerk ziet er slecht uit namelijk!

Echt nodig heb ik niet veel, maar het verzamelen en opknappen begint weer te kriebelen :D
Er zijn vrij veel dingen die 10x beter kunnen:
-tellerbak misschien kapot
-voorspatborden zijn half weggerot
-grill en frontje hebben hun beste tijd gehad
-hoedenplank mist
-scheur in bestuurdersstoel
-binnenbekleding van de zijkanten achterin begint te bobbelen
-scheurtje in het hemeltje
-keuzehendel automaat hangt met tape aan elkaar
-raamslinger links is zwart en rechts is bruin
-etc.

Een hoop pietluttigheden natuurlijk, maar als ik het voor weinig geld op kan knappen...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-12-2012 22:44 #919404 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic 343 die dreigt naar de sloop gebracht te worden
nrs 2, 3, 4 en 6 kun je sowieso al afstrepen. Die sloper is slecht hoor.

Ga eens shoppen bij Jack. Zou me niets verbazen als die alles gewoon heeft liggen, wellicht zelfs in de goede kleur

Voordeel van kopen bij Jack is dat het zeker weten goed is.

(helaas voor jou heb ik m'n laatste tellerbak, frontje en bekleding net verkocht)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-12-2012 22:48 #919405 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 343 die dreigt naar de sloop gebracht te worden
Ik denk dat ik sowieso het beste kan gaan kijken. De goede spullen die er dan nog op of aan zitten worden dan in elk geval gered van de sloop. Voor de kritische onderdelen kan ik dan alsnog naar Jack ;)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-12-2012 09:19 #919414 door V300 register
zowieso de voorbumper van dit model moet gered worden. my1981 bumpertje!

• Alex (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-12-2012 17:20 #919424 door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic 343 die dreigt naar de sloop gebracht te worden
Ja, dat kreeg ik ook al te horen, maar wat is er zo anders aan deze bumpers tov de 83 of 84 bumpers?
Die schermen zijn nog goed te redden, hoor!
Weet wel dat je deze schermen amper nog verkrijgbaar zijn, daarnaast is slecht, tja slecht... is het wel echt zo slecht, of zijn jullie niet wat gewend?

misschien..misschien... heb ik wel een kar, moeten we ff wat regelen als er niemand anders wat kan regelen...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-12-2012 19:34 #919428 door V300 register
deze is bedoeld om gecombineerd te worden met de 'oude neus'

de bumpers van modeljaar 1982 t/m modeljaar 1985 zijn veel meer gebogen, daarbij zit de grill misschien wel 10 cm verder naar voren. Als je zo'n bumper dus op een MY1981 zet, hou je een enorme kier over in het midden.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-12-2012 19:37 #919429 door V300 register
Een oude neus met 'lange' bumper heeft een minder gebogen bumper dan de - op het oog bijna dezelfde - lange bumper die op het nieuwe neusje zit. Althans, dat is wat ik altijd heb begrepen. Ook de chromen opzetstukken voor bijv. de GLS/DLS zijn daarom anders (lees: zeldzaam).

edit: Wouter was me voor :D

• Alex (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-12-2012 20:19 #919430 door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic 343 die dreigt naar de sloop gebracht te worden
Duidelijk zo, bedankt...
Die 343 is wat mij betreft het redden waard.
Alles beter dan naar de sloop.
Helaas heb ik nu niet de mogelijkheden om n?g een auto erbij te hebben/te redden.
Als je het vervoer kun oprekken, ofwel de auto tijdelijk ergens kunt onderbrengen, kan ik hem in Januari of wellicht volgende week overdag wel een keertje langs brengen.
Moet ik wel over dag gaan, dan kan ik tussentijds nog even ergens stoppen, liefst bij een bekende of via V3C-leden onderweg.
Ik moet nog altijd een auto naar Limboland brengen, waar deze een opknapbeurt zal ondergaan.

• Floris Schropp
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-12-2012 21:30 #919436 door Floris Schropp
Beantwoord door Floris Schropp in topic 343 die dreigt naar de sloop gebracht te worden
een pauze in Den Bosch bij ons kan vast wel

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-01-2013 14:42 #919751 door V300 register
Kenteken staat sinds 29-12-12 op "Gedemonteerd"...

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC