Gouden radio?
- V300 register
- Verbannen
-
Volgens mij is dit toch ??n van de meest eenvoudige types die ooit door Volvo geleverd zijn. Is deze met ?50 nu zwaar overpriced, of moeten we vast radio's gaan hamsteren uit 440's en 850's? :+
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Maar ik zie ergens spijkerstof, waar het niet hoort!
- V300 register
- Verbannen
-
Ik zie echter steeds vaker van die asociaal dure Volvo radio's voorbij komen op marktplaats.nl. Ik vraag me af waarom?
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Net als veel van jullie ben ik ook overstag gegaan en heb een klassieke radio in mijn 340 gezet. Hup de moderne Lenco eruit met usb ingang en sd enzo.. en de classic Blaupunkt er in. Wellicht niet helemaal standaard geleverd enzo... maar toch.
Dat heeft sfeer en ...tot mijn verbazing een beter geluid... nou vraag ik je.
Toen vandaag even naar de Aldi want daar hebben ze voor 18 euro ofzo een mp3/zender. Die kun je los meenemen en in de sigarenaansteker doen. in mijn geval zendt het helse apparaat op 88.8 de mp3?s uit. Dus stel je mooie radio op 88.8 in en hopla. Het dingetje zelf natuurlijk wel wegmoffelen.. :w00t:
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
punkazz;206848 schreef : FM-transmitter...bij de Action hadden/hebben ze ze ook heul goedkoop. En anders een cassette-adapter
Ik vind het mooi, maar heb nu zo'n modern ding, bevalt me eigenlijk stiekem toch wel.
sja, cassette adapters staan altijd wel te loeien omdat ze de radio dwingen door te draaien. best wel een mechanisch achtergrondgeruis. en dan moet je nog je android of iphone er aan hangen, dus ophangdingetje erbij daarvoor weer.. en die loopt ook leeg op een gegeven moment.
Vond dit wel handig omdat het zo simpel is. geen draadjes, goed geluid en voor weinig centen dus ik dacht kom ik geef het even door..
Een moderne is makkelijker - maar de sju wil ook wat toch? Heb nu ook een origineel Volvo doosje met reservelampjes en een verstralertje met magneetje in originele doosje.. lachen wel.
Bert
- V300 register
- Verbannen
-
Het mooie daarvan is absoluut niet het geluid, maar ergens ook weer wel. Het klinkt belachelijk slecht t.o.v. ook maar de slechtste cd die je kunt vinden, maar in zo'n oude auto heeft dat wel weer wat

Bij mij staat overigens meestal gewoon de radio aan, het 80's weekend van radio 8FM

- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-