(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)

360 3-deurs uit 1986 met Vesa velgen

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
09-10-2012 20:48 #916374 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 360 3-deurs uit 1986 met Vesa velgen
Waarom is de verzekering gekoppeld aan de RDW-gegevens als ze andere regels hanteren dan de RDW? Zie brief Alex. Alex heeft een bewijsje dat het niet nodig is, wat kun je nog meer doen? Ik snap dat als je een ongeluk krijgt door achterstallig onderhoud dat je auto dan op dat moment niet meer APK-waardig was en dus aansprakelijk bent, maar een blokswitch 'binnen de marge' heeft - volgens de RDW althans - geen invloed op de rijveiligheid. Dus zit hier een discrepantie. Het gaat dus puur om het gewicht/vermogen en dus de extra centjes innen? Flauw.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-10-2012 21:12 #916435 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 360 3-deurs uit 1986 met Vesa velgen
flauw of niet.........voor die ?53,- wou en zou ik het risico niet willen lopen. Ik zit nogal eens over de grens met de turbo en als je daar per ongeluk in een controle terecht komt.....die hanteren heel andere regels en nog erger,heel andere uitleg en afwikkeling van die regels. Vind t wel n gerustgevend idee dat ik daar i ieder geval geen gezeik mee kan krijgen.

Ja,ik hoor t jullie denken....dan vinden ze wel iets anders o, je mee te naaien..... .klopt helemaal!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC