(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)

NIeuwe website onderdelen?

• Alex (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-10-2012 20:24 #916077 door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic NIeuwe website onderdelen?
Prijzen zijn idd soms 'n beetje hoog, zoals voor dat kale B14.4E blok.
Als dit een renix-blok is, wil je toch op z'n minst de bijbehorende Renix-unit, stroomverdeler, e.d. erbij hebben.
Maar ik denk dat hij zijn uren er natuurlijk ook nog bij moet rekenen, dan is het nog redelijk.

Toch grappig dat er toch nog mensen zijn, naast de bestaande autobedrijven en particuliere-slopers, die denken dat er geld te verdienen valt aan de Volvo 300-series.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-10-2012 20:37 #916078 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic NIeuwe website onderdelen?
Grijze achtergrond met zwarte tekst op voorpagina is niet duidelijk. Ik bekijk de prijzen en denk .......... he kan ik toch nog gaan rentenieren als ik de garage leeg verkoop.

Wanneer dit a la Erik toch meer voor de eer en glorie des 300 bedoelt is vind ik de prijzen vrij hoog. Wanneer dit commercieel bedoelt is (en daar lijkt het qua website toch wel op) mag er wel een advertentie vergoeding aan de club gegeven worden. Dat particulieren gratis een advertentie kunnen plaatsen lijkt op zijn plaats, voor bedrijven lijkt dat mij persoonlijk niet.

Ik wil niet al te negatief overkomen en elk bewaard onderdeel is er 1. Ken de personen als Erik, die uit Maarsen en het onderwerp van gesprek niet echt persoonlijk en ben dus redelijk onbevooroordeeld maar wanneer ik de diverse fora doorblader zijn er idealisten, onkosten berekenaars en verdieners. Volgens mij moet je ook proberen in die volgorde aan je onderdelen proberen te komen.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-10-2012 21:34 #916086 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic NIeuwe website onderdelen?
Tja, ik probeer het bedrag zo laag mogelijk te maken. Ik vind het vaak moeilijk om een goede prijs te maken. Toch is het ook een aanvulling op mijn andere inkomsten die ver beneden bijstandsniveau liggen. Ik probeer altijd een redelijke prijs te vragen. Uiteraard kunnen vast klanten rekenen op extra voordelen. Zo kunnen ze bijvoorbeeld wat makkelijker de brug op. Is hulp wat makkelijker te geven en kan ik de prijs aan de omstandigheden aanpassen. Nogmaals het blijft lastig om jezelf niet tekort te doen en de ander niet te veel te vragen.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-10-2012 22:36 #916090 door V300 register
De ??n sluit de ander gelukkig niet uit en het is een beetje appels met peren vergelijken. In het geval van Erik vind ik een gezellig dagje sleutelen en rondkijken veel toepasselijker. Voor onderdelen is het toch altijd een beetje zoeken naar iets in de buurt, of wat snel te regelen is, zo'n webwinkeltje kan dan een uitkomst zijn.

Als ik een voorraadje onderdelen had en ik wilde er vanaf (of van een deel ervan), dan had ik op een gegeven moment ook zo'n webwinkeltje aangemaakt (al dan niet met vaste prijzen). Is heel simpel als je er eventjes tijd voor vrij kan en wil maken. Ik weet dus ook niet of ik dit initiatief als puur commercieel moet zien, althans ik kan me niet voorstellen dat dit zijn voornaamste inkomsten genereert of moet gaan genereren.

• Robbert Jan
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-10-2012 13:13 #916129 door Robbert Jan
Beantwoord door Robbert Jan in topic NIeuwe website onderdelen?
Duidelijk nog in opbouw.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
05-10-2012 14:05 #916133 door V300 register
Zeker nog in opbouw. Was alleen benieuwd wie het was, en of hij ook op het forum rondhangt.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
05-10-2012 15:54 #916139 door V300 register
Volgens mij is het niet echt een opbouw, maar heeft ie gewoon ??n auto gesloopt en probeert ie zo de onderdelen te verkopen

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
05-10-2012 19:06 #916146 door V300 register

Joris;206173 schreef : Volgens mij is het niet echt een opbouw, maar heeft ie gewoon ??n auto gesloopt en probeert ie zo de onderdelen te verkopen[/quote

Dat idee heb ik eigenlijk ook, en sorry ik vind het anders allemaal best aan de prijs. het komplete onbeschadigde Bleuline interieur, iclusief hoedenplank en deurkaarten wat ik hier heb mag weg voor 75?, kijkend naar de prijs die hij neemt voor alleen de draaiknoppen.....

Ik sluit me aan bij Erik, het is niet altijd eenvoudig om een goede weg te vinden, maar erop toegeven is uiteraard niet nodig. Wel moet ik eerlijk bekennen dat ik weinig vraag bespeur naar onderdelen, dit is in de 850 wereld wel iets anders..

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
05-10-2012 19:35 #916148 door V300 register
300's gaan ook nooit kapot h? :D

• Alex (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-10-2012 19:51 #916150 door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic NIeuwe website onderdelen?

Joris;206182 schreef : 300's gaan ook nooit kapot h? :D

+1

...

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC