340 DL 1.7 sedan 1986 met weinig kilometers
- V300 register
- Verbannen
-
Voor zo'n auto uit Uden heb ik eigenlijk alleen maar interesse om te slopen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Alleen dat verdient al een pluim!
- Mark Smeets
- Moderator
-
General Custom;203913 schreef : Als ik in een auto ga investeren, is het er een van voor '82 met zo'n oude neus... Om dagelijks te gebruiken.
Dan zou ik eens voor die van Joost gaan kijken..
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
punkazz;203942 schreef : Die verkoopt 'm niet voor dagelijks gebruik
Jaa maar let even op wie het zegt... Bart bedoeld met dagelijks gebruik eens per 3 weken
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Een 3-deurs vario heeft mijn voorkeur, laat ik toevallig met Erik afgesproken hebben om er een van hem te kopen.
Ik was bij hem voor de remmen van de GLE, en toen kwam een auto er bij ter spraken. Eigenlijk zocht ik een mk III vario, en ging ik mee kijken naar de 5-deurs die hij heeft staan. Deze auto stond daar achter, en ik was hier eigenlijk meteen helemaal weg van :worship:
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
v0lv0freak;203936 schreef : Dan zou ik eens voor die van Joost gaan kijken..
punkazz;203942 schreef : Die verkoopt 'm niet voor dagelijks gebruik
v0lv0freak;203943 schreef : Jaa maar let even op wie het zegt... Bart bedoeld met dagelijks gebruik eens per 3 weken
punkazz;203944 schreef : Das waar
Wo, het gaat over mij

Mijn 345 zit niet op de schopstoel en wordt inderdaad alleen verkocht aan iemand met een binnenstalling
Die auto slaapt al minstens 15 jaar binnen en hij verdient niet minder dan dat.
Overigens ben ik van mening dat een oud type 343 niet (meer) geschikt is voor dagelijks gebruik i.v.m. roest en onderhoud.
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Maar als je eens per 3 weken buiten komt om te rijden, dan heb je in de zomer veel minder laswerk dan gebruikelijk.
Bovendien wordt de auto aangepakt en dat is al minder zonde dan het laten staan.
(wat mijn 77 dus nog steeds doet, ook al is het binnen)
- V300 register
- Verbannen
-
Meer onderhoud klopt natuurlijk wel, vooral in de vorm van tectyleren en af en toe lassen waar nodig natuurlijk... Dit kost natuurlijk allemaal meer dan een nieuwere auto rijden, maar daar staat w?l tegenover dat je in je hobby kunt rijden
Bovendien, 30 jaar geleden kon men zo'n auto ook dagelijks rijden, en bijna alles is nog nieuw te koop als je je adressen weet :yesyes: Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.