(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)
Gratis koplampen, achterlichten, en bumper
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
19-07-2012 11:36 #632127
door V300 register
Gratis koplampen, achterlichten, en bumper is gemaakt door V300 register
Gratis onderdelen in de omgeving van Zwolle, misschien komt iemand in de buurt?
auto-onderdelen.marktplaats.nl/volvo-ond...ws7Kfj%2B4VB4M&df=1#
GRATIS af te halen: Volvo 340 onderdelen:
Voorbumper, beide koplampen, beide achterlichten, beide spiegels van binnenuit verstelbaar. Linker spiegel heeft een gebroken glas.
GRATIS AF TE HALEN, uiterlijk zaterdag 21 juli.
auto-onderdelen.marktplaats.nl/volvo-ond...ws7Kfj%2B4VB4M&df=1#
GRATIS af te halen: Volvo 340 onderdelen:
Voorbumper, beide koplampen, beide achterlichten, beide spiegels van binnenuit verstelbaar. Linker spiegel heeft een gebroken glas.
GRATIS AF TE HALEN, uiterlijk zaterdag 21 juli.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
19-07-2012 13:55 #910637
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Gratis koplampen, achterlichten, en bumper
Ik heb op zich baat bij de achterlichten (mits niet defect) maar ik kom niet in de buurt van Zwolle v??r 21 juli. Als er iemand van de club heengaat zou die ze dan in beheer willen houden tot de volgende meeting/sleuteldag? Ik ga nog even vragen of hij ze wellicht op wil sturen tegen verzendkostenprijs.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-07-2012 15:05 #910791
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Gratis koplampen, achterlichten, en bumper
Advertentie bestaat niet meer.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-07-2012 19:50 #910804
door V300 register
...omdat ik ze vandaag heb opgehaald
Ik had afgelopen week naar de aanbieder gemaild, of ik de spullen ook deze week op kon halen. Dat kon, dus dat heb ik gedaan :yesyes:
Het heeft me een dag rijden en ?40 aan benzine gekost (en nog een 10-tje aan tankstation drank en voer). Waar anders kun je voor dat bedrag een bumper, 2 achterlichten, 2 koplampen, en 2 spiegels halen? Volgens mij nergens...
Bovendien, met alle respect, Staphorst is als outsider geweldig om te zien! Net of je in het openluchtmuseum bent beland, maar dan echt. Hier leven ze volgens mij echt zoals ze al eeuwen leven.
Beantwoord door V300 register in topic Gratis koplampen, achterlichten, en bumper
Erik;203145 schreef : Advertentie bestaat niet meer.
...omdat ik ze vandaag heb opgehaald

Ik had afgelopen week naar de aanbieder gemaild, of ik de spullen ook deze week op kon halen. Dat kon, dus dat heb ik gedaan :yesyes:
Het heeft me een dag rijden en ?40 aan benzine gekost (en nog een 10-tje aan tankstation drank en voer). Waar anders kun je voor dat bedrag een bumper, 2 achterlichten, 2 koplampen, en 2 spiegels halen? Volgens mij nergens...
Bovendien, met alle respect, Staphorst is als outsider geweldig om te zien! Net of je in het openluchtmuseum bent beland, maar dan echt. Hier leven ze volgens mij echt zoals ze al eeuwen leven.
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-07-2012 21:29 #910812
door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic Gratis koplampen, achterlichten, en bumper
Zwarte kousen durp...
Goed gedaan, Bart!
Goed gedaan, Bart!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-07-2012 21:50 #910813
door V300 register
Best wel
Maar dat ik een beetje gek aangekeken werd, kan misschien ook wel komen door een beetje ongepaste kleren, en mijn vraag aan iemand of ze ergens ook een ''Appie Hein'' hebben :halo:
Alex;203166 schreef : Zwarte kousen durp...
Best wel

Maar dat ik een beetje gek aangekeken werd, kan misschien ook wel komen door een beetje ongepaste kleren, en mijn vraag aan iemand of ze ergens ook een ''Appie Hein'' hebben :halo:
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-07-2012 00:45 #910862
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Gratis koplampen, achterlichten, en bumper
Ik kwam er ooit wel eens met de fiets doorheen. Dan zag ik ze melkbussen tillen...en al die groene deuren, klederdracht en mensen op klompen. Bijna een museumdorp. Kleinschalige landbouw en nauwelijks inentingen voor de kinderen.
Moderators: Mark Smeets