Geen eBay APP ID en/of Cert ID ingesteld in Kunena configuratieGeen eBay APP ID en/of Cert ID ingesteld in Kunena configuratieGeen eBay APP ID en/of Cert ID ingesteld in Kunena configuratieGeen eBay APP ID en/of Cert ID ingesteld in Kunena configuratieGeen eBay APP ID en/of Cert ID ingesteld in Kunena configuratieGeen eBay APP ID en/of Cert ID ingesteld in Kunena configuratie
(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)
Black Beauty in Duitsland en een 77'er in Frankrijk
- Robbert Jan
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-06-2012 08:47 #632058
door Robbert Jan
Geen eBay APP ID en/of Cert ID ingesteld in Kunena configuratieGeen eBay APP ID en/of Cert ID ingesteld in Kunena configuratieGeen eBay APP ID en/of Cert ID ingesteld in Kunena configuratieGeen eBay APP ID en/of Cert ID ingesteld in Kunena configuratieBlack Beauty in Duitsland en een 77'er in Frankrijk is gemaakt door Robbert Jan
Geen eBay APP ID en/of Cert ID ingesteld in Kunena configuratieGeen eBay APP ID en/of Cert ID ingesteld in Kunena configuratieGeen eBay APP ID en/of Cert ID ingesteld in Kunena configuratieGeen eBay APP ID en/of Cert ID ingesteld in Kunena configuratieGevonden door Trabitom in Duitsland:
1977 343 in Frankrijk
... 1423.l2649
1978 343 Black Beauty in Duitsland
... 1423.l2649
Vooral de BB lijkt me interessant vanwege de prijs waarop die u staat, minder dan 200 euri. Wie gaat em halen?
1977 343 in Frankrijk
... 1423.l2649
1978 343 Black Beauty in Duitsland
... 1423.l2649
Vooral de BB lijkt me interessant vanwege de prijs waarop die u staat, minder dan 200 euri. Wie gaat em halen?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-06-2012 11:26 #909165
door Chris Kobes
Geen eBay APP ID en/of Cert ID ingesteld in Kunena configuratieGeen eBay APP ID en/of Cert ID ingesteld in Kunena configuratieGeen eBay APP ID en/of Cert ID ingesteld in Kunena configuratieGeen eBay APP ID en/of Cert ID ingesteld in Kunena configuratieBeantwoord door Chris Kobes in topic Black Beauty in Duitsland en een 77'er in Frankrijk
Je weet niet wat die laatste bieder als hoogste bod heeft ingesteld, dus dat kan zomaar ?3000,- worden :+
Let trouwens ook even op de extra vragen die gesteld worden door de potenti?le kopers.
Let trouwens ook even op de extra vragen die gesteld worden door de potenti?le kopers.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
10-06-2012 14:40 #909167
door V300 register
Geen eBay APP ID en/of Cert ID ingesteld in Kunena configuratieGeen eBay APP ID en/of Cert ID ingesteld in Kunena configuratieGeen eBay APP ID en/of Cert ID ingesteld in Kunena configuratieGeen eBay APP ID en/of Cert ID ingesteld in Kunena configuratieBeantwoord door V300 register in topic Black Beauty in Duitsland en een 77'er in Frankrijk
Nou, dat weet ik wel....
Ik ben namelijk die laatste bieder en ik heb in een opwelling 200 Euro geboden omdat ik het zo'n mooie auto vond. Ik dacht dat die bieding nog wel 50 keer overtroffen zou worden. Wat ik me niet gerealiseerd heb is dat een bieding op ebay bindend is:wtf2:
Heb ik weer, terwijl ik vanaf komende week mijn huis ga (laten) verbouwen en er dus 0,0 tijd en geld voor heb.
Kan ik iemand blij maken met een Black Beauty voor 191 Euro?
Ik ben namelijk die laatste bieder en ik heb in een opwelling 200 Euro geboden omdat ik het zo'n mooie auto vond. Ik dacht dat die bieding nog wel 50 keer overtroffen zou worden. Wat ik me niet gerealiseerd heb is dat een bieding op ebay bindend is:wtf2:
Heb ik weer, terwijl ik vanaf komende week mijn huis ga (laten) verbouwen en er dus 0,0 tijd en geld voor heb.
Kan ik iemand blij maken met een Black Beauty voor 191 Euro?
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-06-2012 15:04 #909174
door Chris Kobes
Geen eBay APP ID en/of Cert ID ingesteld in Kunena configuratieGeen eBay APP ID en/of Cert ID ingesteld in Kunena configuratieGeen eBay APP ID en/of Cert ID ingesteld in Kunena configuratieGeen eBay APP ID en/of Cert ID ingesteld in Kunena configuratieBeantwoord door Chris Kobes in topic Black Beauty in Duitsland en een 77'er in Frankrijk
Je moet nog 28 uur voordat die echt van jouw is 
Meestal wordt er pas in het laatste uur fanatiek geboden.
Meestal wordt er pas in het laatste uur fanatiek geboden.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-06-2012 15:55 #909177
door E. van Oostveen
Geen eBay APP ID en/of Cert ID ingesteld in Kunena configuratieGeen eBay APP ID en/of Cert ID ingesteld in Kunena configuratieGeen eBay APP ID en/of Cert ID ingesteld in Kunena configuratieGeen eBay APP ID en/of Cert ID ingesteld in Kunena configuratieBeantwoord door E. van Oostveen in topic Black Beauty in Duitsland en een 77'er in Frankrijk
Zo, ik heb mijn fingers er weer bij afgelikt. Er zal misschien ooit nog wel eens zoiets komen, maar ik vrees dat dit wel 1 van de allerlaatsten (en dan ook nog in deze staat) moet zijn. Ik ken daarbij maar weinig goede "77tigers. Mijn '77 kan de onderdelen leveren voor deze. De mijne is zo mega rot. Als de APK in 2013 afloopt gaat hij rusten in vrede en daarna zullen zijn onderdelen weer een nieuw leven krijgen en beschikbaar blijven. Vooral het orginele rode interieur is een beauty in deze auto en het dasboard kijkt heel mooi.
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-06-2012 19:32 #909185
door Alex (GAST)
Geen eBay APP ID en/of Cert ID ingesteld in Kunena configuratieGeen eBay APP ID en/of Cert ID ingesteld in Kunena configuratieGeen eBay APP ID en/of Cert ID ingesteld in Kunena configuratieGeen eBay APP ID en/of Cert ID ingesteld in Kunena configuratieBeantwoord door Alex (GAST) in topic Black Beauty in Duitsland en een 77'er in Frankrijk
ik heb nog een 77'er waar ik onderdelen van af wil halen.
wellicht wil jij de rest overnemen en een goede bouwen, zo erg rot is deze nu ook weer niet (in vergelijking tot Rekord en diverse Dafjes die ik heb opgeknapt)...
wellicht wil jij de rest overnemen en een goede bouwen, zo erg rot is deze nu ook weer niet (in vergelijking tot Rekord en diverse Dafjes die ik heb opgeknapt)...
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-06-2012 19:00 #909230
door Chris Kobes
Nog drie kwartier voor de ge?nteresseerden 
Uiteindelijk is er ?576,54 voor betaald, geen slecht bedrag voor een Black Beauty.
In de laatste 10 seconden ging het bod echter wel bijna ?300,- omhoog
Uiteindelijk is er ?576,54 voor betaald, geen slecht bedrag voor een Black Beauty.
In de laatste 10 seconden ging het bod echter wel bijna ?300,- omhoog
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
11-06-2012 19:58 #909233
door V300 register
Geen eBay APP ID en/of Cert ID ingesteld in Kunena configuratieGeen eBay APP ID en/of Cert ID ingesteld in Kunena configuratieGeen eBay APP ID en/of Cert ID ingesteld in Kunena configuratieGeen eBay APP ID en/of Cert ID ingesteld in Kunena configuratieBeantwoord door V300 register in topic Black Beauty in Duitsland en een 77'er in Frankrijk
Ik ben blij toe:yeah:
Mijn ultieme auto komt ooit nog wel, maar nu even niet
Mijn ultieme auto komt ooit nog wel, maar nu even niet
Moderators: Mark Smeets