(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)

Dit is nog eens een duidelijke advertentie !

• Robbert Jan
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-12-2011 13:36 #631635 door Robbert Jan
Dit is nog eens een duidelijke advertentie ! is gemaakt door Robbert Jan
Schreef iedereen zijn advertentie maar zoals dit clublid (not me!):
www.volvo300club.nl/advertenties.php?adid=4278

Jammer dat ie alweer weggaat Joost!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-12-2011 16:40 #893544 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Dit is nog eens een duidelijke advertentie !
Wel jammer dat hij te koop staat.
Wel een faire prijs!

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-12-2011 17:13 #893549 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Dit is nog eens een duidelijke advertentie !
Bedankt voor het compliment heren :)
Ik probeer gewoon zo eerlijk mogelijk te zijn en heb een objectieve schets van de auto gegeven.

Jammer is het zeker, maar ik heb er gewoon echt geen tijd voor. Zonde dat het daar op blijft hangen want - al zeg ik het zelf- ik denk dat ik een erg goed baasje voor de auto ben :D

Om kort te zijn; ik zoek een auto die me geen/nauwelijks tijd en aandacht kost. Mocht de 343 verkocht worden, sluit ik niet uit dat er een late 740 voor terug komt. Voor de hobby en plezierkilometers heb ik immers de 345 al!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-12-2011 15:40 #893649 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Dit is nog eens een duidelijke advertentie !
Heb een vriend getipt, wie weet...
Als ik het geld had kocht ik hem zelf.

Een goed dagelijks te rijden auto die nauwelijks aandacht kost, 440/460. Goedkoper in aanschaf, lagere vaste lasten, sneller, lager verbruik en betere wegligging dan een 740.

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
15-12-2011 15:55 #893653 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Dit is nog eens een duidelijke advertentie !
Inderdaad een erg mooie, uitgebreidde en eerlijke advertentie Joost, hopelijk bied zich er binnenkort een echte liefhebber voor aan!

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
15-12-2011 17:05 #893657 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Dit is nog eens een duidelijke advertentie !

Ruben;190301 schreef : Een goed dagelijks te rijden auto die nauwelijks aandacht kost, 440/460. Goedkoper in aanschaf, lagere vaste lasten, sneller, lager verbruik en betere wegligging dan een 740.

Klopt, gewoon geen onderhoud en als die rot is wegpleuren ;)
850 2.0 had ik Joost ook al getipt, zit ook niks op of aan en voor 500 euro moet je eentje kunnen vinden.. Prijzen zijn echt schandalig laag tegenwoordig. Een 340 is duurder.

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-12-2011 17:13 #893658 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Dit is nog eens een duidelijke advertentie !
nou, zo'n 440 is niet alles voor lange mensen zoals ik!
Als ik richting aan wil geven, druk ik de stengel in m'n knie. Stuur staat al in de hoogste stand!
Daarnaast zit ik met mijn hoofd tegen het dak. De 460 van mijn moeder is behoorlijk luxe maar zelfs in de "langemensenafstelling" is het nog te klein.

Ik zie wel of iets en wat er voor terugkomt. De verkoop van de 343 heeft geen haast, het zou alleen mooi zijn als de auto bij iemand terechtkomt die er meer tijd voor heeft dan ik. Maar nu begint dit teveel op een advertentie te lijken dus ik houd mn mond :D

• Robbert Jan
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-12-2011 08:55 #893688 door Robbert Jan
Beantwoord door Robbert Jan in topic Dit is nog eens een duidelijke advertentie !
Ik heb jarenlang met een 440 en een 480 gereden, zalig zelfs voor iemand die iets langer is dan jij Joost.
Ik heb er dan nog steeds enkele in mijn collectie staan.....

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-12-2011 09:18 #893692 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Dit is nog eens een duidelijke advertentie !
Ja ook ik heb totaal geen problemen met de 460. Ik geef toe dat ik in de 360 lekkerder zit. Ondanks het in hoogte verstelbare stuur van de 460.

• Alex (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-12-2011 12:04 #893694 door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic Dit is nog eens een duidelijke advertentie !

volvofiel;190311 schreef : nou, zo'n 440 is niet alles voor lange mensen zoals ik!
Als ik richting aan wil geven, druk ik de stengel in m'n knie. Stuur staat al in de hoogste stand!
Daarnaast zit ik met mijn hoofd tegen het dak.

Als je nou de stoel helemaal naar achter schuift en de leuning op lig-stand zet, dan past het misschien wat beter. }:)

Over de 360, ik vindt dat deze juist krap aan doet t.o.v. de 340 vario's, maar dat zal aan de tunnel liggen.
Misschien wen ik er nog aan.

Groetjes.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC