360 sedan, alles erop en eraan
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
flyhart;183430 schreef : Ik dacht dan kan ik in deze gaan rijden, en m'n eigen voor de cup gebruiken/verkopen
ik mis een smilie
Lucluc;183442 schreef : Hier moet echt een rood interieur in! En de bestuurder een snor laten staan, liefst in hoefijzervorm!
met foute '80s zonnebril!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
B200F motor, komt wel meer voor hoor; in Scandinavi? eigenlijk wel het meestJanusz;183379 schreef : Zelfs met Lambdasonde. Heeel apart!
ja is zo, d'r is een V300 fan in sri lanka die zo ?250 voor zo'n stukje sedan-plastic neerlegt!General Custom;183386 schreef : Dat maakt het tot een pluspunt. Stel je koopt de auto en verkoopt de louvre, dan heb je in principe nog een leuke korting er bij ook
maja, zo'n ding dat al helemaal klaar is is ook niet leuk. dan moet die luie 2-liter weer uit de motorruimte en wat potenters erin, kost weer klauwen met geld voordat het iets is waar ik mee wil rijden etc. nee ik vind het voorlopig even best:+
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
AvdAkker;183459 schreef :
maja, zo'n ding dat al helemaal klaar is is ook niet leuk. dan moet die luie 2-liter weer uit de motorruimte en wat potenters erin, kost weer klauwen met geld voordat het iets is waar ik mee wil rijden etc. nee ik vind het voorlopig even best:+
kan ik je niet warm maken met een ritje in mijn 345?

B19 powerrrrr :+
je moet niet elke 300 van 200+ pk gaan voorzien, dan rijd je standaard met wielspin weg en kun je elke 10k km de aandrijfassen en bak vervangen
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
- V300 register
- Verbannen
-