(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)
"Sloopredder" 340GL
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-06-2011 14:16 #631276
door 16673-dummy
"Sloopredder" 340GL is gemaakt door 16673-dummy
In Doetinchem staat sinds kort op het "inbeslagnameterreintje" een grijs metallic 3-deurs 340GL met meegespoten bumpers (!), lichtmetalen Lucluc-velgen, meegspoten tankdop, elektr. ramen, luxe interieur etc. uit 1988. Kenteken TD-99-JZ.
Deze auto heb ik tot een jaar geleden regelmatig zien rijden, motor en vario klonken toen erg gezond. Carrosserie verkeerde in een erg goede staat.
Volgens de RDW is de APK al een jaar verlopen en is 'ie niet verzekerd, dus zeer waarschijnlijk is deze 340 in beslag genomen. Als er niet gauw iets mee gebeurt, wordt hij gedoneerd aan de buren en da's de Brandweer, die er vervolgens mee gaat oefenen (openknippen, dubbel vouwen etc.) en dat is zonde!
Het ging me net iets te ver om deze auto in het sloopredder-topic te plaatsen, dus dan maar hier.
Als iemand interesse heeft, kan het beste contact opgenomen worden met het politiebureau van Doetinchem. Ik weet niet in hoeverre het mogelijk is om deze auto te kopen, omdat ik niet precies de reden weet waarom 'ie daar staat.
Ik wil er best even heen rijden voor foto's, maar alleen als al contact opgenomen is met de politie.
Edit: ter vergelijking; een maand geleden kwam er ineens een goudmetallic Opel Ascona te staan uit 1984, echt een schitterende auto, weinig roest, mooi interieur etc. Inmiddels is de auto gekraakt en opengeknipt door de brandweer en is de Opel dus reddeloos verloren... er zit inmiddels ook een ARN-sticker op dus die wagen komt gegarandeerd nooit meer de weg op.
Deze auto heb ik tot een jaar geleden regelmatig zien rijden, motor en vario klonken toen erg gezond. Carrosserie verkeerde in een erg goede staat.
Volgens de RDW is de APK al een jaar verlopen en is 'ie niet verzekerd, dus zeer waarschijnlijk is deze 340 in beslag genomen. Als er niet gauw iets mee gebeurt, wordt hij gedoneerd aan de buren en da's de Brandweer, die er vervolgens mee gaat oefenen (openknippen, dubbel vouwen etc.) en dat is zonde!
Het ging me net iets te ver om deze auto in het sloopredder-topic te plaatsen, dus dan maar hier.
Als iemand interesse heeft, kan het beste contact opgenomen worden met het politiebureau van Doetinchem. Ik weet niet in hoeverre het mogelijk is om deze auto te kopen, omdat ik niet precies de reden weet waarom 'ie daar staat.
Ik wil er best even heen rijden voor foto's, maar alleen als al contact opgenomen is met de politie.
Edit: ter vergelijking; een maand geleden kwam er ineens een goudmetallic Opel Ascona te staan uit 1984, echt een schitterende auto, weinig roest, mooi interieur etc. Inmiddels is de auto gekraakt en opengeknipt door de brandweer en is de Opel dus reddeloos verloren... er zit inmiddels ook een ARN-sticker op dus die wagen komt gegarandeerd nooit meer de weg op.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-06-2011 21:23 #876987
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic "Sloopredder" 340GL
dan kan ik hem beter slopen, maar ik neem geen contact op met de wouten. Ik ga al over mijn nek als ik er aan denk dat ik zo'n figuur moet gaan spreken. En dan ook nog iets vragen, pfff
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-06-2011 21:25 #876988
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic "Sloopredder" 340GL
Die ascona is ook erg zonde. Respectloze arrogante gasten daar. Er zijn heel veel andere auto's hiervoor te vinden. Hoe krijg je het over je hart om zo iets te doen. Gestoord, echt gestoord.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
11-06-2011 21:27 #876989
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic "Sloopredder" 340GL
Ik wil best contact opnemen, maar ik heb geen plek voor de auto. Uiteraard is het zonde als deze auto gesloopt wordt zonder dat er onderdelen af komen. Stel dat er al geen papieren meer bij zijn, dan maar liever slopen tbv een officieus magazijn.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
11-06-2011 22:39 #876996
door V300 register
Ik werd laast getipt op deze site
www.domeinenrz.nl/domeinenrz_nl/0b45d282...pamount=25&show=Toon
Hier staan allemaal goederen op die in beslag zijn genomen en waar je op kan bieden. Wellicht komt de 340 binnenkort ook wel op de site te staan.
Hier staan allemaal goederen op die in beslag zijn genomen en waar je op kan bieden. Wellicht komt de 340 binnenkort ook wel op de site te staan.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-06-2011 16:01 #877216
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic "Sloopredder" 340GL
Er is e.e.a. nagevraagd; de wagen wordt "afgevoerd" naar de domeinen (als hij in beslag is genomen), waar hij waarschijnlijk op de sloop belandt als er niemand opr eageert.
Een week voor de kijkdag komt de kavellijst online (volg de link uit het voorgaande bericht). De eerstvolgende kijkdag is 4 juli. Bieden kan vanaf een week v??r 4 juli en "sluit" 7 juli (mits de 340 in die periode valt).
Als deze 340 niet geveild wordt, kunnen we ervan uitgaan dat hij vernietigd wordt.
Ik ga die site iig in de gaten houden!
Een week voor de kijkdag komt de kavellijst online (volg de link uit het voorgaande bericht). De eerstvolgende kijkdag is 4 juli. Bieden kan vanaf een week v??r 4 juli en "sluit" 7 juli (mits de 340 in die periode valt).
Als deze 340 niet geveild wordt, kunnen we ervan uitgaan dat hij vernietigd wordt.
Ik ga die site iig in de gaten houden!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-06-2011 19:22 #877749
door V300 register
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-06-2011 19:45 #877750
door V300 register
De oude wagen van Jeroen de R?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-06-2011 19:46 #877751
door V300 register
die roestende dorpels heb ik eens eerder op een foto gezien, maar waar of van wie..
Lucluc;178803 schreef : De oude wagen van Jeroen de R?
die roestende dorpels heb ik eens eerder op een foto gezien, maar waar of van wie..
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-06-2011 20:12 #877757
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic "Sloopredder" 340GL
idd J-L en da's niet zo gek, als ik de rdw mocht geloven was de apk van die auto al minimaal een jaar verlopen (als ik het me goed herinner)
maar op zich is dit wel goed nieuws, want als ze een 30 jaar oude roestige 343 verkopen, durven ze het vast ook wel aan om een luxe 340GL van 1988 te veilen.
maar op zich is dit wel goed nieuws, want als ze een 30 jaar oude roestige 343 verkopen, durven ze het vast ook wel aan om een luxe 340GL van 1988 te veilen.
Moderators: Mark Smeets