Voorspoiler 300-serie
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
forum.volvo300club.nl/showthread.php?t=6872
forum.volvo300club.nl/showpost.php?p=171269&postcount=11
probeer ik die spoiler te bemachtigen.. als het even kan zou ik hem graag kopen.
off-topic: elpee, ik had je nog een PM gestuurd over bieden op die naafkapjes, maar nooit meer wat over gehoord.
- Mark Smeets
- Moderator
-
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
v0lv0freak;171790 schreef : Beetje apart dat iedereen hier zegt waar hij op biedt? Mogen anderen dan niet meer erop bieden of moeten zij zich dan schuldig voelen...?
Alleen diegenen die ?cht interesse hebben. Er wordt nog wel eens wat gekocht voor op de plank, voor de heb, om te voorkomen dat het in verkeerde handen valt etc.
Als er iemand is die het echt goed kan en wil gebruiken, vind ik het netjes als eerdergenoemd voorbeeld zich dan onthoudt van bieden.
Zij die het echt graag willen, zullen uiteindelijk tegen elkaar op gaan bieden, maar het scheelt nutteloze prijsopdrijvingen. Da's de logica.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Overigens heb ik verder geen interesse in de spoiler, dus daar heeft het niks mee te maken
- V300 register
- Verbannen
-
Als Floris dan 55 van plan is te bieden wint hij de spoiler niet terwijl wanneer ik het wist ik het bod niet uitgebracht zou hebben.
Natuurlijk zijn er meerdere mensen buiten V3C actief op ebay, maar als het toevallig wel helpt is het mooi meegenomen.
Als ik de spoiler echt zeker wilde hebben bood ik toch wel geld ongeacht wat iedereen op V3C zou zeggen.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Jos360;171801 schreef : Als ik de spoiler echt zeker wilde hebben bood ik toch wel geld ongeacht wat iedereen op V3C zou zeggen.
Dat is precies het punt wat ik probeer te maken.
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;171803 schreef : Dat is precies eht punt wat ik probeer te maken.
Ik koop ook regelmatig dingen die ik niet echt nodig heb of die ik ook best zou kunnen missen als ik wist dat iemand anders er blij mee zou zijn.
Meerdere mensen denk ik wel.
Deze spoiler is er een van. Als dit topic er niet was had ik er zelf op geboden, ik krijg immers korting op verzendkosten
En zo krijg ik een zolder vol zeldzame nieuwe V300 accessoires en onderdelen die ik nooit zal gebruiken.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-