(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)

340 met kapot blok voor donor

• Erick Janssen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-09-2010 21:54 #845071 door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic 340 met kapot blok voor donor
Ik niet :flame:, als ik met iemand een afspraak heb gemaakt dan houd ik me er aan. :yesyes:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Alex (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-09-2010 21:56 #845072 door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic 340 met kapot blok voor donor
Even de wereld andersom:
Heb ooit eens een achterraam van een rekord op internet gezet, vele reacties gekregen. Aan de eerste de beste beloofd en gegevens uitgewisseld.
Vervolgens heb ik iedereen netjes en fatsoenlijk ingelicht dat het inmiddels aan dhr. X was verkocht.

. . . hoor je niks weer van dhr. X . . . grrr

• Erick Janssen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-09-2010 22:05 #845073 door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic 340 met kapot blok voor donor
Nee Alex dat heb ik nog niet mee gemaakt maar ik koop zelden op Markt Plaats maar stiekem hoop ik dat dat bij Arjan ook gebeurt. :y:

Maar hier de redenering van die :grr:

Hallo Erick,

We begrijpen dat je boos bent over deze gang van zaken. We beseffen ons dat het naar jou toe niet integer is wat we gedaan hebben. Ook is dit nooit eerder onze stijl geweest. Deze keuze hebben we gemaakt enerzijds vanuit de druk van onze neef, die de auto zo snel mogelijk weg wilde hebben en anderzijds vanuit onze financi?le situatie op het moment (zowel prijs als verzekering/wegenbelasting speelden mee). Helaas hadden we geen telefonisch contact, dat had het een en ander waarschijnlijk persoonlijker gemaakt en mogelijk veranderd. Je bent natuurlijk vrij dit aan het forum door te geven. We wensen jou alle succes bij het vinden van wat je zoekt. Nogmaals onze oprechte excuses!

Arjan & Annemarie

Ja excuses, daar heb ik ondertussen mijn zolder helemaal mee gevuld en die is behoorlijk groot :flame: :grr: :grr3:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
05-09-2010 22:17 #845075 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 340 met kapot blok voor donor
Erick, even wat anders?

misschien is dit een mooie gelegenheid om even terug te komen op het verhaal waarom we nou eigenlijk discussie over advertenties in een apart deel van het forum hebben.

Dat is gedaan omdat de discussies die er uit voortvloeien maar een korte tijd actueel zijn, en daarna vervallen tot historie die niemand meer echt interesseert. Linkjes werken niet meer, en de inhoud van de discussie is zonder die linkjes ook weinig waard.

DUS, nogmaals het verzoek om dit soort dingen (zodra het weer mogelijk is) in het gedeelte "interessante advertentie gezien" te zetten, want daar is het normaal dat topics gedateerd raken en ga je ook niet in oude topics zitten zoeken naar relevante informatie.

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-09-2010 22:19 #845076 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic 340 met kapot blok voor donor
Iedereen z'n gal gespuwd? Je kunt je er wel druk om maken maar je verandert er niets aan.

Dit is een geval 'jammer maar helaas', maar ik vind toch dat de verkoper relatief beleefd terugmailt. Dat doet lang niet iedereen (zoals Alex' voorbeeld).

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC