(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)
Nieuwe Carb E133
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
30-08-2010 09:35 #630501
door V300 register
Nieuwe Carb E133 is gemaakt door V300 register
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
30-08-2010 11:28 #844528
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nieuwe Carb E133
probleempje is alleen dat de originele stationairsproeier (de gecalibreerde boring) er niet meer in zit, dus moet je gaan gokken of experimenteren om de juiste te vinden.
ziet er allemaal nogal vastgeroest uit; ik zou dit niet adviseren om aan te schaffen als je een goede carb zoekt.
is overigens ook alleen geschikt voor de B14.0E, die er zowieso maar z??r weinig rijdend overgebleven zijn ondertussen.
ziet er allemaal nogal vastgeroest uit; ik zou dit niet adviseren om aan te schaffen als je een goede carb zoekt.
is overigens ook alleen geschikt voor de B14.0E, die er zowieso maar z??r weinig rijdend overgebleven zijn ondertussen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 4
30-08-2010 22:52 #844613
door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic Nieuwe Carb E133
B14.0 heb ik er eentje van... is het handig om zo'n carb. aan te schaffen of kan ik ook terecht bij BCCP in de toekomst?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-08-2010 22:54 #844614
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Nieuwe Carb E133
ik zou eerder 3 revisiekitjes kopen voor hetzelfde geld.
in bijna 95% van de gevallen is een 32DIR carb zonder gehele vervanging te redden met een revisiekit/revisieonderdelen; in de andere 5% zijn de moeren op de carburateurvoet veeeuls te strak aangedraaid geweest (voet zo krom als een hoepel) of ontbreken er stukken vlotterdeksel van een valpartijtje oid
in bijna 95% van de gevallen is een 32DIR carb zonder gehele vervanging te redden met een revisiekit/revisieonderdelen; in de andere 5% zijn de moeren op de carburateurvoet veeeuls te strak aangedraaid geweest (voet zo krom als een hoepel) of ontbreken er stukken vlotterdeksel van een valpartijtje oid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
30-08-2010 22:57 #844616
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nieuwe Carb E133
of is de fijne schroefdraad van de CO schroef er uit gerukt door veel te vast aandraaien
of is er een lekkage tussen vlotterkamer en hoofdbuis door een scheurtje in het alu
ze kunnen wel kapot, en je kunt in zo'n geval goed uit zijn met een NOS vervanger. maar voor een carburateur die nu goed is, niet nodig joh...
of is er een lekkage tussen vlotterkamer en hoofdbuis door een scheurtje in het alu
ze kunnen wel kapot, en je kunt in zo'n geval goed uit zijn met een NOS vervanger. maar voor een carburateur die nu goed is, niet nodig joh...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-08-2010 22:59 #844617
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Nieuwe Carb E133
ja ok, lomperikken krijgen ?lles kapot:)antiekeradio;154431 schreef : of is de fijne schroefdraad van de CO schroef er uit gerukt door veel te vast aandraaien
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
30-08-2010 23:12 #844618
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nieuwe Carb E133
ik heb er wel eens een h?lemaal nagekeken en netjes gemaakt, om er dan bij het afstellen achter te komen dat de CO schroef er precies vanaf het punt dat de afstelling in de buurt komt compleet uit komt vallen omdat de schroefdraad weg is. Die was er denk ik scheef ingedraaid geweest.
uiteindelijk opgelost door met een centerpunt wat materiaal in het gat te laten 'uitsteken' zodat de schroef weer pakte op die uitstekende stukjes.
uiteindelijk opgelost door met een centerpunt wat materiaal in het gat te laten 'uitsteken' zodat de schroef weer pakte op die uitstekende stukjes.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Mark Smeets





