(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)

Volvo 360 GLT Onderdelen te Echt, Limburg

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-08-2010 16:35 #843764 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 360 GLT Onderdelen te Echt, Limburg
Maar dan heb je wel je bladveren ;)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-08-2010 16:39 #843766 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 360 GLT Onderdelen te Echt, Limburg
Auto met nog wat leuke onderdelen. Zo'n spoilertje onder de voorbumper vind ik toch wel mooi.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-08-2010 16:54 #843769 door V300 register

v0lv0freak;153525 schreef : Goh Harry, nu kan ik al aan 2 GLT setjes komen, beide in een straal van 20 km rond mijn woonplaats ;D
Ik zei toch, die dingen zijn er in overvloed :humor:

Whahaha, volgens mij wil iedereen GLT-velgen kwijt behalve aan mij :D
Thanks voor je PB en je moeite! Hoop dat het wat wordt!

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-08-2010 19:06 #843778 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Volvo 360 GLT Onderdelen te Echt, Limburg
Ik heb wel interesse in de mislampen en de bekabeling. Vooral de kabels in het interieur. De kabelboom in de motorruimte is wel aanwezig, maar binnen is niks te vinden. Ik kan wel zelf wat gaan knutselen, maar als het met originele kleurtjes en stekkertjes kan is dat veel leuker!Ook wil ik graag de zwarte sier/dichtingspees van het voorruitrubber en de clipjes die daar bij horen.

Hij staat bij een demontagebedrijf, dus als je overeenkomt dat wij hem voor een vast bedrag voor hem slopen en dat hij het kenteken mag houden is hij blij met z'n premie zonder dat hij zijn mensen het sloopwerk hoeft te laten doen. Als Mark dat vraagt dan blijft de prijs misschien nog redelijk. Als we er allemaal achteraan gaan blijft de prijs stijgen denk ik... :D

Ik ben helaas de komende weekenden al volgepland, dus als iemand het er voor mij af wil trekken hoor ik de prijs wel!

Oja, ik wil ook wel een koppelstukje van de torquetube op reserve.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-08-2010 19:37 #843780 door V300 register
ik wil de koplamp wissers wel met bekabeling
alleen om van uit groningen naar limburg te rijden voor een zetje wissers
is iets te veel van het goed

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-08-2010 01:16 #843950 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Volvo 360 GLT Onderdelen te Echt, Limburg
ik wil de hele auto met alle gadgeds wel. Zo kan er optimaal hergebruikt worden.

• Erick Janssen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-08-2010 10:50 #843971 door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic Volvo 360 GLT Onderdelen te Echt, Limburg
v0lv0freak die kan ook bij mij gesloopt worden plaats genoeg en het mag een paar dagen langer duren en het is korter bij mij dan bij jou om te slepen

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
26-08-2010 11:01 #843972 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Volvo 360 GLT Onderdelen te Echt, Limburg
In overleg met Jeroen zijn we tot de conclusie gekomen dat het waarschijnlijk niet haalbaar is.. hij vroeg voor alleen de bladveren al 50 euro (vergeet niet dat hij geen kenner is, dus weet hij veel dat die dingen 2 cm lager zijn dan normaal ;)). Ik denk dus niet dat de prijs voor de complete auto lager is als de prijs voor een rijdende GLT!

En een auto zonder kenteken over de openbare weg slepen???? Ook al is maria hoop dan maar 2 km over veldweggetjes.... ;)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
26-08-2010 11:42 #843992 door V300 register
Een prijs vragen voor het geheel is altijd een optie :)

• Erick Janssen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-08-2010 11:44 #843994 door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic Volvo 360 GLT Onderdelen te Echt, Limburg
@Mark, Slepen is toch geen probleem witte kenteken van jou auto erop en een bord met sleep erbij

@Marcel, Als er geen kenteken meer bij de auto is mag de sloperij de auto niet als een geheel verkopen

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC