Grijze 340 sedan uit '84
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Die 5 minuten had ik wel nodig om weer terug op de bank te klimmen en bij te komen van de LOLZ en ROFLMAOZ... :humor:Niels;152406 schreef : Speciaal voor die mensen een extragratis template, scheelt toch weer vijf minuten:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Niels;152406 schreef : Dat is de keerzijde natuurlijk. Maar het is wel weer het sgoolvoorbeeld van hoe je NIET moet adverteren.
Speciaal voor die mensen een extragratis template, scheelt toch weer vijf minuten:
volvo auto
KenmerkenBeschrijving van adverteerder
- Model: ja
- Bouwjaar: 1898
- Brandstof: v-power
- Kilometerstand: blauw
aangeboden volvo auto met aromatische transmissie ruitenwisserbladen vervangen en olie gereviceerd bel 06-412383456 of mail na kantooruren
foto uploaden lukt me niet maar je kunt hem hier ook zien c:\documenten\plaatjes\volvo\IMG200034.jpg
trefwoorden volvo auto aromatische tranmsissie
De transmissie stinkt en de olie is gereviceerd! :lol:
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Niels;152406 schreef : Dat is de keerzijde natuurlijk. Maar het is wel weer het sgoolvoorbeeld van hoe je NIET moet adverteren.
Speciaal voor die mensen een extragratis template, scheelt toch weer vijf minuten:
volvo auto
KenmerkenBeschrijving van adverteerder
- Model: ja
- Bouwjaar: 1898
- Brandstof: v-power
- Kilometerstand: blauw
aangeboden volvo auto met aromatische transmissie Wipwapblows vervangen en olie gereviceerd bel 06-412383456 of mail na kantooruren
foto uploaden lukt me niet maar je kunt hem hier ook zien c:\documenten\plaatjes\volvo\IMG200034.jpg
trefwoorden volvo auto aromatische tranmsissie
hehehe:yeah: