Hör verlagingsset
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Tenminste, het lijkt mij dat je rijdt om te winnen.
De mensen die ik ken, rijden zeker niet op standaard veren.
- V300 register
- Verbannen
-
Maar je hebt gelijk. Vroeger was Intrax nog legaal. Die onderstellen kostten een paar duizend euro compleet maar veegde wel iedereen van de baan af op Zandvoort. Dat is toen verboden geworden.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Dat is voor de veren in ieder geval geen bezwaar. De H?r veren die nu onder mijn auto zitten hebben 270.000 km onder de vorige auto gezeten en die veren nu nog prima. De Koni's heb ik niet onder een rijdende auto gehad, maar daar kan Chris binnenkort wellicht uitspraak over doen?Jos360;148214 schreef : Let op, er staat dus al 160.000km op de teller van dit setje. Ze zijn niet nieuw meer...
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Daarbij vind ik het schroefsetverbod met gebruik van motorsport diameter (2 1/4, 2 1/2 " etc) veren een beetje dom. Die veren kosten E35 oid voor 2, daar koop je echt geen fatsoenlijke verlagingsveren voor.
En intrax dempers kun je ook monteren zonder een verstelbare ophanging te maken. Koop je alleen de dempers zonder aangepaste veerpoten, veer etc. scheelt je meteen een hoop geld.
Intraxprijzen vallen voor alleen de dempers naar mijn mening heel erg mee. Hierover kan ik ook niks in het reglement vinden, volgens mij zijn de dempers gewoon vrij. Achter mag er geen hulpveer worden geplaatst maar dan kun/mag je nog steeds flink wat geld bij Intrax achter laten voor een leuke set dempers.
Cupreglement is wel erg vrijblijvend, voor een klasse die al zo lang rijdt een beetje vreemd.
Een informatief, duidelijk en sluitend reglement zou voor een eerlijkere klasse zorgen, mja dat zijn just my 2 cents...
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Het setje is er voor 20,50 uit gegaan!!! Ben jij de gelukkige?
- Mark Smeets
- Moderator
-