(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)
Black Beauty 350 euro
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-06-2010 22:25 #630328
door V300 register
Black Beauty 350 euro is gemaakt door V300 register
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-06-2010 22:35 #835817
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Black Beauty 350 euro
Ik kan niet bellen helaas, maar ik heb wel gemaild. Ik zoek een 343 voor iemand en dus heb ik serieuze interesse.
Zeker een BB is mooi.
Zeker een BB is mooi.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-06-2010 23:23 #835840
door V300 register
Ik heb deze 343 zo goed als gereserveerd, ik zou het op prijs stellen als er vanuit de club niet overboden wordt
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-06-2010 23:50 #835842
door V300 register
Alles goed en wel Jos, maar je gaat die "iemand" toch wel clublid maken he?
Zo'n BB moet binnen de club komen!
Mooi hoor, zo op de foto's.
Zo'n BB moet binnen de club komen!
Mooi hoor, zo op de foto's.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-06-2010 23:55 #835843
door V300 register
Deze stond een tijdje geleden ook al te koop...met donor erbij dacht ik...
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-06-2010 11:40 #835861
door Doeke Dobma (GAST)
Beantwoord door Doeke Dobma (GAST) in topic Black Beauty 350 euro
Ziet er mooi uit. Stond llaatst te koop samen met een andere oldtimer, weet niet meer wat het was. Moesten toen samen 500 euro opbrengen. Maar 350 euro is natuurlijk niets voor een BB, als is ie in een wat slechte staat.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-06-2010 13:07 #835869
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Black Beauty 350 euro
Veel succes ermee Jos. Ik geloof dat "met wat werk" nogal een understatement is bij deze BB 
Desalniettemin is hij het zeker waard!
Desalniettemin is hij het zeker waard!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
18-06-2010 21:28 #835921
door V300 register
Ik heb veel meer foto's nu. Ik heb 2 dagen de tijd om te beslissen. Er zit veel roest aan. Kofferklep ophanging, kofferbakbodem, wielkastranden, beide paravanhoeken, dorpel.
Verder is het interieur een klein beetje schimmelig op de achterbank maar dat gaat er vast wel uit?
Het zal ongetwijfeld een heel werk zijn om zo'n auto weer netjes te krijgen. Ongeveer dezelfde ingreep als mijn 360 ook aan het krijgen is zeg maar...
Interieur mist wat kleine dingen. afdekkapjes, raamslinger, handgreep buiten links. Is dat spul nog redelijk te verkrijgen?
Voor de rest heeft het hele ding gewoon een flinke onderhoudsbeurt nodig. Maar daar zit ik niet zo over in, hij is goedkoop en loopt op LPG dus wmb. een goede koop.
Ik slaap er een nachtje over.
Verder is het interieur een klein beetje schimmelig op de achterbank maar dat gaat er vast wel uit?
Het zal ongetwijfeld een heel werk zijn om zo'n auto weer netjes te krijgen. Ongeveer dezelfde ingreep als mijn 360 ook aan het krijgen is zeg maar...
Interieur mist wat kleine dingen. afdekkapjes, raamslinger, handgreep buiten links. Is dat spul nog redelijk te verkrijgen?
Voor de rest heeft het hele ding gewoon een flinke onderhoudsbeurt nodig. Maar daar zit ik niet zo over in, hij is goedkoop en loopt op LPG dus wmb. een goede koop.
Ik slaap er een nachtje over.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-06-2010 22:50 #835922
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Black Beauty 350 euro
Jos, ik heb nog een paar kratten met kapjes, handgrepen e.d. dus dat is het probleem niet.
Ik heb ook nog wat plaatwerk (voor een 343 echter niet heel veel meer) maar ik weet e.e.a. te liggen.
Moet goedkomen. Ik zou hem kopen als ik jou was. Met jouw lasvaardigheden is het prima te doen.
Ik heb ook nog wat plaatwerk (voor een 343 echter niet heel veel meer) maar ik weet e.e.a. te liggen.
Moet goedkomen. Ik zou hem kopen als ik jou was. Met jouw lasvaardigheden is het prima te doen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
19-06-2010 02:32 #835948
door V300 register
Ik zal morgen beslissen. Ik neig erg naar kopen. Een goedkope BB vind je niet gouw meer, het is een leuk project.
Paravanhoeken heb ik nog liggen (sorry Joost!), achtervering compleet heb ik nog liggen (doorgezakt blijkbaar), plaatwerk kan ik repareren enzo, dus dat moet geen probleem zijn. Er zitten wel wat schimmelplekjes op de achterbank die me zorgen baren. Ik wil niet een dergelijke auto kopen en het interieur (zeldzaam..) blijkt slecht te zijn.
Paravanhoeken heb ik nog liggen (sorry Joost!), achtervering compleet heb ik nog liggen (doorgezakt blijkbaar), plaatwerk kan ik repareren enzo, dus dat moet geen probleem zijn. Er zitten wel wat schimmelplekjes op de achterbank die me zorgen baren. Ik wil niet een dergelijke auto kopen en het interieur (zeldzaam..) blijkt slecht te zijn.
Moderators: Mark Smeets