Volvo 360 GLE Belgie
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Lucluc;148276 schreef : Inmiddels weten we toch dat je een auto niet beoordeelt op een plaatje?
Nou binnenslaper, Goud, net interieur, geen zichtbare roest, origineel, chromen bumpers...
Dan hoef je er alleen nog een stukje in te rijden en even naar de onderkant kijken.
Edit: Belangrijkste vergeet ik bijna nog, belastingvrij
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Doeke Dobma;147819 schreef : Misschien dat ik mijn 480 na de vakantie maar eens in de verkoop moet doen...
Jaja, dat laat je niet los h?, zo een 300.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Jouw GLE is toch al een heel eind gedemonteerd? Trek hem nog wat verder uit elkaar en gebruik de goede delen als reserve voor deze GLE! :+Dendorssers;148275 schreef : Gelijk heb je Chris, is echt een mooie! Wou dat ik mijn 360 nog niet had, dan had ik nu deze gaan halen!
Helaas, nu mag ik hem zelf restaureren, duurt wat langer, maar ik werk naar een eindresultaat dat nog beter is dan deze!
Een auto in redelijke staat is veel beter, sneller en goedkoper te restaureren dan een auto in slechte staat...
Beter een matige GLE opofferen en een goede behouden dan dat iemand hem koopt om op te rijden...
- V300 register
- Verbannen
-
Dus Jeroen, al deze dingen zijn al lang door mijn hoofd gegaan en niet goed genoeg bevonden! Ik ga deze keer voor de eer!
- V300 register
- Verbannen
-
nl.kapaza.be/belgie/volvo-360-sedan-2-0i-gle-50091082.htm
Het is een mooie wagen en het blijft kriebelen... (wanneer valt die staatsloterij nou een keer gunstig??)
- V300 register
- Verbannen
-
Ik ga verder met wat ik bezig was, maar damn, dat ziet er een mooi auto'tje uit! Als ik de mijne nou nog niet gehad, dan had ik deze zo gaan ophalen!