2 slopers in Groningen
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Ben340DL;148087 schreef : Sloperijen weten de prijzen ook tegenwoordig... Voor mijn volledig krokante maar complete diesel van de sloop moest 350 euro betaald worden. Dit omdat ze wisten dat die dingen zeldzaam zijn. een fiat panda mag je voor 50 euro komen ophalen...
Als de auto is afgemeld en de ARN sticker zit erop krijg je hem nooit meer op kenteken ! Dus einde verhaal.
Een belastingvrije Fiat Panda Diesel??? :woops:
- V300 register
- Verbannen
-
De rode dient al als onderzetter voor een ander wrak en heeft alleen nog een een redelijk (donkerblauw) interieur. Voor de rest is hij al leeg geplunderd.
De blauwe bevat nog bijna alle onderdelen maar hij heeft zijn beste tijd wel gehad. Ik ging voor 2 bumpers maar deze waren al zo ver heen daar kon geen lijnolie meer tegen op.
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Wouter DL340;152282 schreef : Zojuist bij deze sloper geweest. Beide auto's zijn niet van veel accesoires voorzien (blauwe 340 DL & rode 340 Winner).
De blauwe bevat nog bijna alle onderdelen maar hij heeft zijn beste tijd wel gehad. Ik ging voor 2 bumpers maar deze waren al zo ver heen daar kon geen lijnolie meer tegen op.
Die blauwe DL, is dat een 4/5 deurs? En van het nieuwe type? Zoek nog een blauwe deur voor RA, daar zit bij m'n sedan een deukje in...
Deze kleur moet 't zijn, <--- klik
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
ps Mijn oude account weer teruggevonden. Snapte al niet waarom ik weer op 0 berichten stond.. ooit eens 2 accounts aangemaakt:crazy1:
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Dutchie;152331 schreef : Die blauwe DL, is dat een 4/5 deurs? En van het nieuwe type? Zoek nog een blauwe deur voor RA, daar zit bij m'n sedan een deukje in...
Deze kleur moet 't zijn, <--- klik
Volgens mij heb ik die kleur nog... kleurnummer staat op chassisplaatje, niet?
- V300 register
- Verbannen
-
Wouter 340DL;152373 schreef : ps Mijn oude account weer teruggevonden. Snapte al niet waarom ik weer op 0 berichten stond.. ooit eens 2 accounts aangemaakt:crazy1:
ik zal ze even samenvoegen. die overblijft is degene met nu 9 berichten (dat worden er dus 11)
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;152454 schreef : ik zal ze even samenvoegen. die overblijft is degene met nu 9 berichten (dat worden er dus 11)
done :+