Zin in een leuke ombouw?
- V300 register
- Verbannen
-
Standaard 265pk maar 450 is geen probleem

link.marktplaats.nl/346483838
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Maar ik denk dat je dan toch ff wat aan je aandrijfassen enz. mag gaan doen...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Trouwens euhh, zoek jij op dit soort dingen voor inspiratie of kwam je er zomaar langs? :+
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Jos360;146097 schreef : Gelukkig zit de distributsie er compleet bij.
Trouwens euhh, zoek jij op dit soort dingen voor inspiratie of kwam je er zomaar langs? :+
Ik zoek het op tijdens een fantaseerbui :crazy1:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
De assen worden daarin tegen moeilijker wat voor te vinden, 928? alfa75? ik zou het niet weten, maar ik geloof vast dat er hier wel mensen zijn die zich er in verdiept hebben
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
daarnaast is het geld om dat blok op 350pk als betrouwbare limiet / 450pk std internals limiet te krijgen bijna dom om aan een 2.0T 16v van nissan uit te gaan geven.. met enkel een ander turbotje ben je er niet voor dat vermogen, zelfde kosten maak je wat dat betreft ook om een B230FT (of eventueel een B234FT) op dergelijk serieus vermogen te krijgen, dan heb je ook nog eens minder gehannes met de motorsteunen als wat nissan in de silvia's gepresteerd heeft en al knal je er een M90 versnellingsbak direct achter en 240GP-A achteras heb je ook een opstelling dat het vermogen zeker weten aan kan, moet je ook wederom wel weer even zelf een tunnel fabriceren:p
nee als je dan naar een nissan blok moet, dan het liefste een RB30DET uit een R34 skyline, dat is al het gehannes om passend te krijgen (incl schutbord verplaatsen) wel waard imo:), eventueel het wilde broertje van dat blok uit de keuken van Toyota, de 2JZ-GTE, net zo vet en uiteindelijk is ruim 800pk en schakelen op ruim 10000rpm geen enkel probleem voor beiden.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Frank de Boer
- Nieuw lid
-
Dit is ook een leuke auto, niet overdreven, wel snel.
Is wel een 3.2 ltr.
[YOUTUBE]4Id2O0vC7Lk[/YOUTUBE]
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.





