(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)

Nederlands-Italiaanse 360 1984

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
29-05-2010 15:30 #833635 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nederlands-Italiaanse 360 1984
Hij is verkocht, jongens.
Misschien nu 1tje uit Zweden halen..

gr

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-05-2010 15:37 #833636 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Nederlands-Italiaanse 360 1984

de_stoker;145530 schreef : Hij is verkocht, jongens.
Misschien nu 1tje uit Zweden halen..

gr


Als je er eentje uit Zweden wilt halen, moet je er wel een vakantie bij aan knuppen en een bende onderdelen meenemen. Anders loont zo'n reis zich niet voor een 3-serie.

Ik zag laatst Rob op Volvolvo een hele redelijke opsomming maken voor de extra kosten die je zal moeten maken.

Als ik hem op zou halen zou het als volgt gaan: (kosten bij benadering)

HEEN
1. Bus van huis naar treinstation Heerenveen => 5,-
2. Trein van Heerenveen naar Eindhoven CS => 30,-
3. Bus van Einhoven CS naar Eindhoven Airport => 5,-
4. Vliegtuig Eindhoven naar Stockholm Skavsta => 75,-
5. Bus of trein van Skavsta naar Stockholm CS => 20,-

TERUG
6. Auto 1400km Stockholm naar NL 1 op 7 voor 1,25/L => 250
7. Tol ?resundbrug => 40,-
8. Boot R?dbyhavn - Puttgarden => 75,-

MISC.
RDW (kentekenpapieren, platen, APK) => 200,-
Verzekering => 100,-
Broodje, hapje, drankje, koffie => 50,-

Dan zit ik al gauw op een 850,- en echt veel minder kan ik er niet van maken.
Zal eerder richting 1000,- gaan ben ik bang als je alles bij elkaar optelt.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-05-2010 17:03 #833642 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Nederlands-Italiaanse 360 1984
Als je je bedenkt dat je dan een prachtige 360 GLT uit 1984 kunt halen voor zo'n 400 euro (omgerekend), ben je met totaal 1400 euro helemaal niet gek uit.

Een 300-serie is daar geen drol waard, zelfs nog minder dan hier.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
31-05-2010 10:10 #833912 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nederlands-Italiaanse 360 1984
Offtopic, maar toch een reactie:

Ik heb onlangs een Saab uit Zweden gehaald. Mijn vlucht was slechts 12 euro; kwestie van goed plannen. Verder haalde ik op zo'n lange rit met gemak 1:10 en dat moet moet een 360 en zeker met een 340 gemakkelijk kunnen. In totaal was ik aan transportkosten zo'n 400 euro kwijt. Ongeveer dezelfde prijs als door een transporteur laten ophalen op een trailer.
Daarna inderdaad import etc: ong 200 euro.
Dus voor 600 staat ie gewoon met NL-platen bij jou thuis voor de deur! :y:

Maar...harde auto's zijn in Zweden ook echt geen regel, hoor! Denk erom dat daar ook een hoop roestbakken rondrijden. De meeste mensen kijken niet verder dan het dak en de motorkap en dan zegt men wel vaak geen roest, maar kijk voor de grap eens naar de bodemplaat/schokbrekerkuipen/voorbalk etc. Je hebt daar ook kans dat je voor niks rijdt, dus zorg dat je ?f heel veel foto's hebt en een betrouwbare verkoper, ?f drie of vier kandidaten hebt zodat je keuze hebt.
En deze oude auto's, zoals Joost al zegt met weinig (financi?le) waarde, worden in Zweden ook vaak als vinterbil ingezet. Of zelfs als isbil. :hmmz: Nou, dan weet je het wel.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-05-2010 10:23 #833913 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Nederlands-Italiaanse 360 1984
Je moet eigenlijk in het hoge noorden zijn. Daar strooien ze met split en zand, niet met zout.

Gevolg: als de wagen geen spatlappen heeft veel steenslag op de dorpels en de voorbalk/onderkant, maar in 9 van de 10 gevallen een ontzettend harde auto!
Als je met die steenslag een winter in NL rondrijdt heb je het voor elkaar, echter als je nog eens 100 euro uitgeeft aan lak/steenslagbescherming etc. heb je een schitterende, goede, harde auto.

Maar het blijft uitkijken..!

Overigens, Ysbrand, als je echt nu al graag iets wilt, stuur me dan even een mail (zie profiel voor adres). Ik heb wel een tip.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD