(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)
volvo 343 1.4 dl special automaat 1978
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-03-2010 20:47 #824673
door V300 register
Maar dat is denk ik ook al een modeljaar 1979... er schijnen namelijk ook (een paar!) handgeschakelde 343's gemaakt te zijn nog met het eerste model dashboard, net als de BB heeft dus.
In principe, het is echt een onderscheid voor de afdeling 'zoek de verschillen' maar als je weet dat het bestaat, is het niet helemaal niet gek om er naar te zoeken....
Vandaar ook mijn reactie van het type kortaf. Ik had geen zin om uitgebreid te gaan uitspinnen hoe irritant het is om in het ene na het andere topic gezaag en gezemel te lezen over geen geld, geen plek, en "ik zie het verschil toch niet" tegen te komen. De strekking was dus, als het je niet interesseert, is het beter om niet te reageren dan om met zijdelingse berichten over je persoonlijke situatie het topic te vervuilen.
Beantwoord door V300 register in topic volvo 343 1.4 dl special automaat 1978
Lucluc;138697 schreef : Erik heeft er zoeen. met de hilarische sticker op de achterruit: De Nieuwe Middenklasser van Volvo.....
Maar dat is denk ik ook al een modeljaar 1979... er schijnen namelijk ook (een paar!) handgeschakelde 343's gemaakt te zijn nog met het eerste model dashboard, net als de BB heeft dus.
In principe, het is echt een onderscheid voor de afdeling 'zoek de verschillen' maar als je weet dat het bestaat, is het niet helemaal niet gek om er naar te zoeken....
Vandaar ook mijn reactie van het type kortaf. Ik had geen zin om uitgebreid te gaan uitspinnen hoe irritant het is om in het ene na het andere topic gezaag en gezemel te lezen over geen geld, geen plek, en "ik zie het verschil toch niet" tegen te komen. De strekking was dus, als het je niet interesseert, is het beter om niet te reageren dan om met zijdelingse berichten over je persoonlijke situatie het topic te vervuilen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-03-2010 21:57 #824676
door V300 register
Jouke de Jong heeft/had(?) er ??n, een rode met inderdaad het eerste type (wel zwarte) dashboard en handbak, een soort proto?
antiekeradio;138742 schreef : Maar dat is denk ik ook al een modeljaar 1979... er schijnen namelijk ook (een paar!) handgeschakelde 343's gemaakt te zijn nog met het eerste model dashboard, net als de BB heeft dus.
Jouke de Jong heeft/had(?) er ??n, een rode met inderdaad het eerste type (wel zwarte) dashboard en handbak, een soort proto?
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-03-2010 22:48 #824682
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic volvo 343 1.4 dl special automaat 1978
als ik het me goed herinner heeft de 343 van erik nog de oude klokkenset met amber stijl klokjes; en een 4 bak!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-03-2010 08:34 #824696
door V300 register
Nee, die heeft al een '240-stijl' klokkenset.
Moderators: Mark Smeets