(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)

Diverse onderdelen op Marktplaats

• VolvoMafia Walter Saris (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-04-2010 09:56 #825390 door VolvoMafia Walter Saris (GAST)
Beantwoord door VolvoMafia Walter Saris (GAST) in topic Diverse onderdelen op Marktplaats
Nieuwerkerk aan den IJssel. Maar ik kan het evt meenemen naar Ermelo, als je 2e paasdag daar rond middag kunt zijn. Voor een fles Lancer's Rose (bij Albert Heijn) is dat te realiseren hoor :-)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-04-2010 11:02 #825478 door VolvoMafia Walter Saris (GAST)
Beantwoord door VolvoMafia Walter Saris (GAST) in topic Diverse onderdelen op Marktplaats
Heren, het weekend lees ik geen forum. Neem dus contact op met jan Willem als je nog iets wilt. Maandag wordt alles gedoneerd aan de gemeente, helaas. Maar het ligt in de weg.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-04-2010 09:17 #825826 door VolvoMafia Walter Saris (GAST)
Helaas, volgens mij hebben deze delen geen goed heenkomen kunnen krijgen.

Moderators, willen jullie deze discussie sluiten en aub de persoonlijke gegevens (email en telefoonummer) van Jan Willem uit het eerste bericht verwijderen? Ik kan dat zelf volgens mij niet meer aanpassen.

Thanks
Walter

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-04-2010 09:29 #825829 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Diverse onderdelen op Marktplaats
Dat is jammer, ik dacht dat Laurens ze wilde. Anders had ik ze wel even op kunnen halen voor een ge?nteresseerde. Ik heb daar familie in de buurt wonen, dus dat had ik kunnen combineren.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-04-2010 16:08 #825872 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Diverse onderdelen op Marktplaats
Diverse onderdelen marktplaats deel 2

Ik voel me genoodzaakt dit gesloten boek toch weer even te openen omdat ik vind dat er zo een verkeerd beeld van onze club ontstaat, alsof we maar een ongeinteresseerd stelletje zijn.
Ik had namelijk een bod van 50 Euro op deze spullen gedaan en ik mocht ze komen halen. Toen ik ontdekte hoe ver het van mijn woonplaats was heb ik alsnog netjes afgehaakt.
Kort daarna had ik me aangemeld voor de sleuteldag in Leidschendam en kwam ik er achter dat ik praktisch langs de verkoper zijn huis zou komen. Heb hem een mail gestuurd dat ik toch geinteresseerd was. Hij mailde terug dat hij het spul wel tot 8 mei kon bewaren en vroeg wat hij mij waard was.
Ik heb toen een bedrag van 30 Euro genoemd. Inderdaad minder dan mijn eerste bod, maar je kunt er toch zeker enkele kistjes sigaren van kopen.
De verkoper heeft in elk geval niets meer van zich laten horen dus wat mij betreft is het nu ook schlusz

Sluiten maar weer dit topic, Wouter!:yesyes:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-04-2010 20:15 #825910 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Diverse onderdelen op Marktplaats
[mod] Okee. [/mod]

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC