Leuke 340's
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Zie onderstaande linkjes.
Blijft raar dat een auto met zo weinig kilometers geen vaste baas vindt.
forum.volvo300club.nl/showthread.php?t=5071
link.marktplaats.nl/327312698
forum.volvo300club.nl/showthread.php?t=4850
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Volgens mij zijn ze over het algemeen meer afgeragd dan de 340's
Ze zijn zeldzamer en dus ook duurder in aanschaf.
En ik heb me laten vertellen dat ze zelfs roestgevoeliger zijn.
En dat alles voor een beetje meer motor-vermogen:wtf2:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
eipmiw;136758 schreef : Vanwaar toch die voorkeur voor de 360?
Volgens mij zijn ze over het algemeen meer afgeragd dan de 340's
Ze zijn zeldzamer en dus ook duurder in aanschaf.
En ik heb me laten vertellen dat ze zelfs roestgevoeliger zijn.
En dat alles voor een beetje meer motor-vermogen:wtf2:
De 340 heeft misschien een suffer imago en komt niet zo rap van z'n plaats. Heeft misschien met de leeftijd te maken, maar na een 1.6 liter - 844 kilo auto wilde ik er niet op achteruit gaan.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
de b200 heeft dan wel meer vermogen, het blijft een koppelblok; boven de 4500 toeren gebeurt er maar weinig.. een goede b14 echter vind toeren maken enorm leuk; alleen jammer dat de std 1.4 bovenin niet het volume of de aspiratie heeft voor meer vermogen. voor rap van z'n plek komen zul je dus met een 300 altijd met tuning bezig moeten gaan.
roestgevoeliger is een 360 niet, het fabricageproces is immers hetzelfde. wat wel een nadeel is is het verkoops- en huidige overblijfcijfer van 360 vs 340, van de 340's zijn er veel meer nog op de weg wat de kans op een "hard" exemplaar aanzienlijk vergroot.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

Trouwens, als ik het gas open wil trekken pak ik mijn brommert wel, in goed 3 tellen op de 100:yesyes::yesyes::yesyes:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.





