Kortingsaktie Advanced Performance Parts
- Mark Smeets
- Moderator
-
Funsdaf;137184 schreef : Superflex en powerflex PU bussen zijn op speciaal verzoek (o.a. van V300 rijders) weer aan de aktie toegevoegd deze maand.
Goed nieuws! Maar goed dat ik dus nog niet besteld had
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Schuurmans
- Nieuw lid
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
- Schuurmans
- Nieuw lid
-
Dus zodra het binnen is gaat het meteen door naar degene die besteld hebben.
- Schuurmans
- Nieuw lid
-
Zie: volvolvo.nl/smf/index.php/topic,6837.msg110356.html#msg110356
Startend met Goodridge remslangen, voor de V300 heb je nu een set voor de complete auto voor nog geen ? 45,--
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
- Schuurmans
- Nieuw lid
-
De EBC blokken zijn speciaal voor de rijders met een wat sportievere rijstijl. Deze kunnen beter tegen zwaarder gebruik.
Zie de voor de specifieke verschillen tussen de rode, groene en gele versies de omschrijvingen op mijn website.
- V300 register
- Verbannen
-
2 Fast 4 U;139936 schreef : Wat is het verschil tussen de remblokken die ik bij de auto materialen zaak koop t.o.v. de groen, rood en geel remblokken van performance parts
De prijs en de kleur:confused:
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
2 Fast 4 U;139936 schreef : Wat is het verschil tussen de remblokken die ik bij de auto materialen zaak koop t.o.v. de groen, rood en geel remblokken van performance parts
Funsdaf;139937 schreef : De blokken bij de automaterialenzaak zijn alleen bedoeld voor standaard straatgebruikt. De EBC blokken zijn speciaal voor de rijders met een wat sportievere rijstijl. Deze kunnen beter tegen zwaarder gebruik. Zie de voor de specifieke verschillen tussen de rode, groene en gele versies de omschrijvingen op mijn website.
:y: Bedankt!
AvdAkker;139982 schreef : die blokken passen wel alleen op de oude klauwen hea! 76-79, wel even iets om rekening mee te houden...
Goed om te weten :y: Bedankt
Gekke Gerritje;139981 schreef :
De prijs en de kleur:confused:2 Fast 4 U;139936 schreef : Wat is het verschil tussen de remblokken die ik bij de auto materialen zaak koop t.o.v. de groen, rood en geel remblokken van performance parts
:crazy2: ja duhh, alsof ik daar niet aan had gedacht :crazy1: