Volvo 340 '85
- V300 register
- Verbannen
-
Gefeliciteerd! Ga je die nu als daily gebruiken?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik rijdt hem zolang 't maar mogelijk is en wanneer de tijd rijp is ga ik op zoek naar een ander baasje voor 'm :yesyes:
Wat een fijn wagentje trouwens. Geeft een heel raar gevoel om naar het werk op en neer te rijden zonder dat er een kwart uit de tank is en er niet eens een millimeter van je banden af is gesleten :wtf2:
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;130644 schreef : zit er ook een "volvo 340 special" sticker op de achterruit?
kweetniet, heb de achterruit nog nooit gezien (door 't sneeuw wat erop lag
- V300 register
- Verbannen
-
Ja hoor!!!!!!! Vandaag was het zo ver. Even een paar boodschappen gedaan en merkte dat de auto steeds erger begon te stotteren.
Thuis aangekomen toch maar eens even naar de verdelerkap gekeken. Zag er goed uit, weinig corrosie aan de contactpunten ed. Bougiekabels eens nagekeken; zagen er ook goed uit. Ook de bougies waren zo goed als nieuw. Totdat ik aan de kabel kwam die van de ontstekingsunit naar de verdelerkap kwam. Motor sloeg meteen af en de kabel brak doormidden...........:wtf2: Volledig doorgefikt dus.
Net maar even een oude bougiekabel gemodificeerd zodat ik weer kan rijden. Van de week maar eens zo snel mogelijk een nieuwe bestellen.
- V300 register
- Verbannen
-
Ovlov 3.6L;130852 schreef : ... de kabel kwam die van de ontstekingsunit naar de verdelerkap kwam. Motor sloeg meteen af en de kabel brak doormidden...........:wtf2: Volledig doorgefikt dus.
Dat heb ik laatst ook gehad. Ik vermoed een steenmarter.
- V300 register
- Verbannen
-
Heb nu problemen met de startmotor; wil af en toe niet rond gaan. ?f hij slaat in ??n keer aan, ?f 't kost me minimaal 4 pogingen. Vandaag of morgen de startmotor eens snel vervangen.
De uitlaat begint ook al, volgens mij is hij ergens aan het scheuren. Binnenkort eens een gedeelte van de uitlaat vervangen. Als 't goed is heb ik ergens in de hoek nog wel 't ??n en ander liggen.
Als je wat bewaart dan heb je wat